Ci je to nutnost pre online lietanie neviem povedat presne. Zalezi vzdy od prevadzkovatela serveru, ci prejde na ten patch alebo nie. Neviem kolko serverov preslo a kolko nie, dlho som nelietal. Ale hadam sa najde este server ktory bezi na cistej verzii.
TF patch sa instaluje manualne. Prekvapivo STEAM nehlasi nic. CLOD sa modoval uz pred TF patchom a tiez to behalo v pohode. Zjavne staci aby bola zhoda medzi CLOD klientom a CLOD serverom a aby neboli porusene niektore zakladne programove struktory a vsetko frci jak ma.
Podla mna tiez DAIDALOS TEAM sturma domrsil. TEAM FUSION (nakolko su to zhodne alebo rozdielne tymy neviem) zatial CLODa podrzal.
Tento TF v3 patch hru vo vsetkych sferach vylepsuje a opravuje. Pridava chybajuce veci. Takze si osobne myslim, ze sa oplati prejst na TF patch pokial si chce clovek CLODa polietat.
Aj spominane structural limits su implementovane 'decentne' a postihuju hlavne tazke bombre.
Co sa tyka WT vs CLOD, tak tie dve hry si nejak neprekazaju. Kazda prinasa zabavu z ineho sudku. WT prinasa obsah, CLOD sandbox.
Takze v CLODe hodne zalezi na prevadzkovateloch roznych serverov aku zabavu ponuknu. Na tom to cele stoji a pada. Napr nedavno skoncila vyborna SOW online kampan, ktora ukazala ze ten CLOD nie je marny, ale komunita je hodne mala a taketo akcie su velmi zriedkave. Bezne dedikace to moc nevytrhnu.
Co sa mne na CLODe najviac paci je, ze clovek moze poskodit enemakovi chladiaci system alebo hydraulicky system. V tomto je to krok vpred.
A taktiez hlavne otvaratelny prekryt kabiny na Hurriku, to tu tiez este nebolo
PS: CLODu uz vlak usiel, takze clovek sa nemusi obavat, ze by sa odislo bez neho