Hlavně ten Silent Storm - Sentinels je ještě ,,poctivá" strategie podle staré školy, kde není nic zjednodušené pro děti, žádní asistenti, zjednodušené ovládání apod., co mě štve na dnešních hrách, např. i na novém XCOMu. Klasický inventář, klasický strom skilů, klasické přebíjení různými druhy munice, klasické sbírání odhozených zbraní od mrtvých nepřátel atd. Hlavně ten datadisk Sentinels je opravdu povedený pro HardCore hráče, co si libují ve vysokých obtížnostech. Základní Silent Storm se odehrává ve 2. sv. válce, tam s dodávkami zbraní není velký problém a finance se v armádě ani moc neřeší, ale v datadisku Sentinels už hrajete v takové protiteroristické tajné organizaci po válce a nikdo vás nefinancuje. Co si neukradnete z misí, nesesbíráte drobky po mrtvých nepřátelích, to prostě nemáte
Sice máte za každou splněnou misi třeba symbolických 200 dolarů, to ale stačí sotva na lékárničku, natož na vybavení elitního komanda zbraněmi a vestami. Takže často pořádáte pouze takové přepadové akce jen za účelem vykrádání skladů a doplňování muničního arzenálu, než budete dostatečně vybaveni pro nějaké velké mise. Pro mě je SS-Sentinels po původním UFU 1,2 naprostá špička a blíží se k tomu jen Jagged Alliance 2.