Zase opat po roku, spravili na SimHQ interview s velkymi menami z oblasti simulatorov a vznikol clanok:
The Future of Simulations - 2010Zucastnil sa aj Oleg.
Vela zaujimavych nazorov padlo na rozne temy, ale co ma najviac potesilo bola reakcia Olega na otazky o Multiplayeri.

Kto si pamata posledny rozhovor, tak Oleg reagoval na moje prekvapenie takto:
313_Nevo píše:
A co ma ale zaraza a znepokojuje
SimHQ: Co si mysite o tom, ze by hraci museli byt pocas hrania pripojeny 100% tohto casu k internetu?
Oleg: Nie som prilis velky fanusik tychto veci. Mnoho hracov, najme v menej rozvinutych castiach sveta, stale do tychto dni hra single-player a len zriedka pouziva internet aj ked ma k nemu pripojenie.
Po roku a pol, Oleg odpoveda:
SimHQ: Multiplayer vyzera byt subjektom intenzivneho zaujmu ludi co hraju simulatory, a aj napriek tomu, na zaklade vacsiny prieskumov iba okolo 20% uzivatelov pouziva moznost hrat multyplayer. Aky dolezity je podla vas multiplayer pre hru ktoru vyvijate?
Oleg: Podla mojho nazoru, multiplayer je hlavnou silou predaja modernych PC hier. Povedzme, iba pozitivny ruch okolo multiplayeru na forach moze zvysit popularitu produktu.
SimHQ: Je multiplayer dolezitejsi pre zavodne simulatory ako pre letecke simy, alebo tankove simy?
Oleg: V bojovych hrach je to jedna z hlavnych vlastnosti. Niekedy nepotrebujete ani vyvijat single player aby ste dosiahli uspech s danym titulom.
HAIL TO THE KING, BABY!
