No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://313.cz/forum/ |
|
Speciální speciálka http://313.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=364 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | 313_Sheddan [ stř lis 01, 2006 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Speciální speciálka |
Zdravim všechny, hlavně šílence! Nikdo jinej totiž do týhle speciálky nepude. Pracuju na nočnim náletu s B-25 (Wimpy ve šturmu není). Předpokládám, že seženu aspoň jednu kompletní posádku do Mitchella (radši víc) a dva lidi do Bf-110. B-25 budou mít za úkol asi v 10000ft doletět nad cíl, naklást vejce a vrátit se. Noční stíhač bude mít za úkol je vystopovat a sestřelit. V B-25 bude pilot, kerej poletí podle přístrojů a pokynů předního střelce/navigátora. Ten musí mít navigační pomůcky (pravítko, úhloměr, tužku, kružítko, odpichovátko a vytisknutou mapu). Kalkulačka a znalost gon. funkcí se povoluje. Střelci budou pátrat po obloze, aby odrazili případnej útok Bf-110. Tam bude pilot a střelec/navigátor. Obtížnost bude nastavená na maximum a předpokládám minimálně 4/8 mraků, takže navigátor je vážně nutnej. Dráhy budou osvětlený a Befko nesmí nad anglický letiště. Datum eště nevim, protože nejdřív musim najít lidi. Koho to zajímá, nechť se přihlásí o místo. Já budu navigovat nebo řídit B-25, takže dopředu upozorňuju střelce, ať se snažej, protože "...po tmě já neskáču!" PS: Nad cílem budou světlomety a hustej flak. Teď si právě hraju s jeho koncentrací, protože v tomhle simu střílej neskutečně přesně. Plíny si neberte, přotože "...nad cílem máš prdel staženou tak, že ani stýblo neprostrčíš."* *) Kdyžtak to uprav, Kopmane, ale je to citát z Nebeskejch jezdců a ten se sem hodí... Upraveno - chtelo to dat tucne ![]() |
Autor: | 1stCL_Pospa [ stř lis 01, 2006 1:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zní to dobře jen myslím že ve šturmu jde za jakékoli situace použít srovnávací navigace. Na jaké mapě se to poletí ? Většina pilotů 313 zná všechny mapy jak svoje boty. Myslím že pokud ti jde hlavně o navigaci tak to dej za špatnýho počasí na nějaké pacifické mapě. Nad mořem to počítání času a kurzu dostává smysl. V Il2 bohužel nefunguje za špatného počasí snos větru pak by to dostalo šťávu. Jak ten noční stihač najde ten bombr ?? Bude mít radar ? Protože pokud to budeš mít nastaveno na co největší sračky a ještě v noci tak si ta 110ka ani neškrtne pokud ji nerožneš. Jejda jsem se rozepsal sry ![]() Klidně si vlezu do nějakého střelce ![]() |
Autor: | 313_Trim [ stř lis 01, 2006 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Pospa píše: Zní to dobře jen myslím že ve šturmu jde za jakékoli situace použít srovnávací navigace. Na jaké mapě se to poletí ? Většina pilotů 313 zná všechny mapy jak svoje boty. Myslím že pokud ti jde hlavně o navigaci tak to dej za špatnýho počasí na nějaké pacifické mapě. Nad mořem to počítání času a kurzu dostává smysl. V Il2 bohužel nefunguje za špatného počasí snos větru pak by to dostalo šťávu. Jak ten noční stihač najde ten bombr ?? Bude mít radar ? Protože pokud to budeš mít nastaveno na co největší sračky a ještě v noci tak si ta 110ka ani neškrtne pokud ji nerožneš.
Jejda jsem se rozepsal sry ![]() Klidně si vlezu do nějakého střelce ![]() I ty náš Aloisi ![]() Když bude čas tak hodím kůži na trh ![]() Pilot nebo střelec,navigátor ne to by byla dlouhá speciálka ![]() |
Autor: | 313_123 [ stř lis 01, 2006 1:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
žádnou mapu neznám většinou 60s po startu nevím kde jsem jo do střelce klido pudu zadní je good páč umře první |
Autor: | 313_Trim [ stř lis 01, 2006 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_OTU_123 píše: žádnou mapu neznám
většinou 60s po startu nevím kde jsem jo do střelce klido pudu zadní je good páč umře první Z toho si nic nedělej já to mockrát nevim ani před startem ![]() |
Autor: | 1stCL_Pospa [ stř lis 01, 2006 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Trim píše: 313_OTU_123 píše: žádnou mapu neznám většinou 60s po startu nevím kde jsem jo do střelce klido pudu zadní je good páč umře první Z toho si nic nedělej já to mockrát nevim ani před startem ![]() Taky jsem si toho všim ![]() |
Autor: | 313_Trim [ stř lis 01, 2006 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Pospa píše: 313_Trim píše: 313_OTU_123 píše: žádnou mapu neznám většinou 60s po startu nevím kde jsem jo do střelce klido pudu zadní je good páč umře první Z toho si nic nedělej já to mockrát nevim ani před startem ![]() Taky jsem si toho všim ![]() Vo to je to větší adrenalin ![]() |
Autor: | 1stCL_Pospa [ stř lis 01, 2006 2:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mě napadá můžu si vzít tu 110ku ? A Trima za střelce ? ![]() |
Autor: | 313_Trim [ stř lis 01, 2006 2:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Pospa píše: Tak mě napadá můžu si vzít tu 110ku ? A Trima za střelce ?
![]() To beru! Budu ti německy nadávat až stím začneš házet ![]() |
Autor: | 313_123 [ stř lis 01, 2006 3:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Pospa píše: Zní to dobře jen myslím že ve šturmu jde za jakékoli situace použít srovnávací navigace. Na jaké mapě se to poletí ? Většina pilotů 313 zná všechny mapy jak svoje boty. Myslím že pokud ti jde hlavně o navigaci tak to dej za špatnýho počasí na nějaké pacifické mapě. Nad mořem to počítání času a kurzu dostává smysl. V Il2 bohužel nefunguje za špatného počasí snos větru pak by to dostalo šťávu. Jak ten noční stihač najde ten bombr ?? Bude mít radar ? Protože pokud to budeš mít nastaveno na co největší sračky a ještě v noci tak si ta 110ka ani neškrtne pokud ji nerožneš.
Jejda jsem se rozepsal sry ![]() Klidně si vlezu do nějakého střelce ![]() hele radar de prostě se daj ikony na mapě |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ stř lis 01, 2006 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
IMHO jako střelec ve 110 jsem už na speciálce byl (sice nás s falkonem sundal jura z 312 na LaGGu, ale škrábl jsem ho ![]() takže pokud nebudu v práci nebo zaneprázdněn tak se zůčastním (ale ne jako navigátor/bombometčík) |
Autor: | 313_Blc [ stř lis 01, 2006 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Šel bych jako navigátor ... |
Autor: | Návštěvník [ stř lis 01, 2006 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Radar "vidí" celou pevninu na modrý straně fronty a když tam bomber doletí, tak je jeho povinností přes chatovací řádek nahlásit polohu, vejšku a přibližnej kurs (je novej kontakt). To samý pak na další dotaz posádky Bf-110. Palubní radar nebude, ale tohle by mělo Himmelbet simulovat aspoň trochu. K mapě: Finskej záliv, zima. Je to jediná dostatečně velká mapa, kde je v noci potřebná tma. Anglická základna je poblíž Hyvinkää (finsky skloňovat neumim) ve čtverci AE19/9. Cíl leží v BI9/7 a je to továrna v Leningradu. Befko startuje z Iyhvi-athme (AS3/8). Trať teprve plánuju. Vzlet ve 20:40, počásí hnusný, ale bez srážek, základna oblačnosti v 500m. Samozřejmě, že Leningradu nebudem říkat Leningrad, ale Emden ![]() |
Autor: | 313_Sheddan [ stř lis 01, 2006 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten anonym sem já ![]() Jinak místo toho (AS3/8) tam mělo bejt AS3/8, ale hodilo to tam toho smajla... |
Autor: | 313_Blc [ stř lis 01, 2006 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To jde nějak nastavit, že jen jeden vidí na mapě ikony a ostatní ne?? , nebo ostatní budou mít zakázané otevření mapy ??? ![]() |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |