No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://313.cz/forum/ |
|
reálný polet http://313.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=688 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | 313_123 [ sob srp 25, 2007 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | reálný polet |
tak numero navštívánkoval šídana na jeho domovském letišti a odhodlal se na vyhlídkový let v blaníku tímto děkuji všem zůčastněným za tento super zážitek pilot - godžila šídan - ten rozklepané závaží (numero) připoutával do sedačky fotky dodám ted se du najíst, najít kabel a baterky do fotáku ps: PB SI TO CHCE ZOPÁKNOUT CELOU CESTU JSEM TO POSLOUCHAL A TO SME JI DO TOHO MOTORÁKA UKECÁVALI 30 MIN. |
Autor: | 313_Pycko [ sob srp 25, 2007 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to s PB poznám, tiež sme sestru ukecávali bohove dlho. nakoniec odleteli mimo priestor až ich začali zháňať z veže. Chcela sa pozrieť domov. teraz ak ju chcem dostať do niečoho lietajuceho, musí to mať uzavretú kabínu, inak lietanie nehrozí ![]() |
Autor: | 313_123 [ sob srp 25, 2007 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
FOTKY ZATÍM NEBUDOU SELHALA TECHNIKA ![]() |
Autor: | 313_Sheddan [ ned srp 26, 2007 2:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: reálný polet |
313_123 píše: ps: PB SI TO CHCE ZOPÁKNOUT CELOU CESTU JSEM TO POSLOUCHAL Já to věděl! Příště to bude třeba v Z126, to není taková pálka. A TO SME JI DO TOHO MOTORÁKA UKECÁVALI 30 MIN. ![]() ![]() ![]() Btw: Fanda Pýcha (pilot Boeingu) letěl s Vosou (VSO-10) k Vyškovu, ke Špindlu a zpátky do Chrudimi. Bohužel mu to nedalo, tak sedal v Moravský Třebovský (se jen tak řiká - je to Třebová). Naštěstí bylo jedno volný místo ve vlečný, tak mám další zářez a hodinu v Trenérovi Z226. To motorový je o ničem - člověk nastaví režim, nasadí kurs a pak už jenom hlídá kuličku a vario. Ale aspoň sem si zopakoval vývoz směr LKMK (CR - Vysoké Mýto - Litomyšl, Svitavy - Moravská) a zpět. Při ceně 4000/hod. je to celkem pěkný, když to platí plachtař ![]() A nejlepší na závěr. Kámošovi se narodilo děcko - byl guláš a bylo pivo - zdarma. Je 3:51 a já sem právě dorazil ![]() PS: Když nepočítáme autobusy, tak numero i PB letěli prvně - VÍTEJTE MEZI POSTIŽENÉ!!! |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 6:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
šíde řekni tomu vousatýmu pánoj že jsme zapoměli zaplatit ty piva takže příště ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
numero má ještě dobrou náladu a fotí si PB za ní letoun do kterého byla donucena poté usednouti ![]() šídan a godžila připravují letoun ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
šídan upína numera do padáku numero se záčíná bát ![]() a numero už sedí v kokpitu a dělá že se nebojí ![]() vysvětlujou mě přístroje (asi si mysleli že se naně budu koukat až otevřu oči a přestanu se modlit) ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a tady už nademnou zavřeli výko od rakve a připojují mě už totálně rozklepaného za vlečné letadlo ![]() předletová příprava pilota následně numero omdlévá ![]() těsně po startu ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
numero so probral o skusmo otevřel oko ![]() ale kodžila mě s klidem profesionál hazí projistotu igeliták a hrdině vede náš stroj (v tu chvli jsem skálopevmně přesvěčen že k jisté smrti mé, ještě že jsem se zeptal asi 123krát jak se otvírá padák) ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a jsme trochu vejš numero se poprvé odvažuje juknou dolu (tuším že jsem nad vejškoměru někdy během letu zahlédl 1600m nad plochou letiště) ![]() a tak mě godžila vozí nahoru a dolu ![]() pak mě vzal na fodbal ale to už neuvidíte ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
protože numera to začalo bavit (spíš se scvoknul a začalo mu bejt všechno jedno) a chcípnul mu foták ![]() |
Autor: | 313_123 [ ned srp 26, 2007 9:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
slibuji tu slavnostě že v co nejkratším termínu sem tam zas naučím se překonávat strach a začnu přemejšlet o skouškách už siem si projížděl i letadlo bazary http://vztlak.nethouse.cz/bazar/vypis.p ... rie=3&NP=1 Prodám výkonný jednomístný kluzák TST 10 M s výsuvnou motorovou jednotkou rotax 447, klouzavost1 :38, r.v. 2004 nálet cca 230h, hnědé plexi s UV, nepoškozený bezvadný stav tel. ![]() |
Autor: | 313_Sheddan [ ned srp 26, 2007 12:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Vzhledem k ceně nebrat - má to žlutej nátěr (větší teplota povrchu při pobytu na slunci může narušit ten laminát, z kerýho to je), může to bejt někde prasklý, může to mít motor před smrtí (po 300 hodinách běhu), může tam bejt spousta jinejch věcí. 2. Je to UL plachťák - potřebuješ buď papíry na ULL + kvalifikace na let v aerovleku + přškolení na typ, nebo plachtařskej piloťák + přeškolení na typ. 3. Získat papíry není jak získat řidičák - zaplatit a za chvíli mít. První část obsahuje teorii, zkoušky a vyšetření u doktora, pak je praktickej výcvik (cca 2 roky). Během toho potřebuješ další oprávnění, takže zase teorie + zkoušky. Pak už se z tebe pomalu stává pilot a potřebuješ teoretickou pilotní zkoušku (nedá se srovnat s tim na začátku - je těžší) a v zápětí praktickou pilotní zkoušku. Pak dostaneš papíry a stejně budeš až do smrti lítat výcvik, ale už ne základní, ale třeba pokračovací... 4. V případě získávání papírů přes LAA (Letecká amatérská asociace - má na starost ULL) bys papíry udělal asi na nějakym motorovym ULL, jak sem pochopil. Pak by následoval eště výcvik na aerovlek. Touhle cestou bys pak ale měl papíry na ULL, ne jenom na větroně. |
Autor: | 313_Sheddan [ ned zář 09, 2007 10:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
EDIT: Sorry, ale musel sem to smazat - kompromitující informace... |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ ned zář 09, 2007 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
krásné fotky.......můžu si taky příští rok přijet na skok????pwlosím.... ![]() |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |