No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pát dub 19, 2024 4:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: úte pro 25, 2012 2:49 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2005 1:09 pm
Příspěvky: 438
Salut 313sq

Makám v práci aj na ježiška takže len pár slov - prajem squadre pekné Vianoce najmä velitelovi Macherovi a zbytku aktívnej letky ktorá nám nejak preriedla a viac spoločných chvíl a poletov. Darčeky už máte a Nevo aj Cloda čo ma teší. Myslím že neobanuješ. CLOD je momentalne posledny sim co lietam ako tak. IL2Sturm po MODoch je obludárium už to od nás asi ani nikto nelieta. ROF nemám offiko kupeny. Clod aj ked ma svoje muchy ukazal ako mohol dobre vyzerat spraveny sim z 2sv.Skoda ze vyvoj hry skoncil. ATAG uz chysta nejake upravy v kode ako tuto hru zlepsit pre svoj velky potencial ak ju raz 1C "uvolní". Kupil som Cloda skoro na zaciatku a sledoval jeho vyvoj. Nelutujem investicie. Mam starsi stroj a za tych par patchov co vydali, vykon hry zlepšili o 50% to mozem potvrdit. Som verny spitovi a inde na poli simov nič lepšie nieje. Dufal som že neskor by vznikli nejake datadisky o west frontu aj spitV. Možno sa k tomu dopracuje BoS za 15rokov :D Objavil som sa na SVK par krat na spolocnom polete ako 310 SQ cz (SQ organizuje z 310_Cibule. SQ pre jednotne oznacenie ceskoslovenskej komunity je to len fiktívne -SQ neexistuje neemigroval som z nasich radov)ktorý organizuje Storm of War angl server. Je to coop server 1let-1zivot. Atmosfera super cele to riadi HQ- jeden clovek ktorý neleti ale ma info z radaru a dava povely velitelom letiek a urcuje ciel misie podla situacie. Akcie su len so-ne. Cez tyzden sa lieta ATAG server. Ak nas bude viac budem len rád.Sim sa da doladit jeho vzhlad cez pridavne moduly pre antialiasing Sweet FX info kde sa da pohrat aj s odtienom hry cez svoj profil mozes znizit odtien modrej a zosvetlit teren alebo HDR textur. Na profily je aj maly programcek utilita pre jednoduchsiu manipulaciu a tvorbu profilu Sweet FX Configurator. tento AA modul sa pouziva aj v inych hrach na vylepsenie grafiky terajsich hier aj v ROF zoznam profilov pre hry pre inspiraciu ja som si jeden z tychto upravil.Mozem Ti ho Nevo potom poslat je to len textsubor. pre pridanie swastiky si stiahni tento subor (3,7MB) a len spusti ,samo si to najde cestu k instalovanemu CloDu a funguje online.. Vela o nastaveni hry najdes na SVK . Ja mam len Core2Duo 3,GHz VGA nVidia 560GTi 6GB RAM a lietam na 1680x1050 (22")monitor na strednych detailoch plynule. Rozdiel medzi HI a MID nastavenim hry niekde nieje. Musim koncit potom napisem nejake info ak bude treba. Tak ešte raz pekne sviatky všetkým -S-

_________________
"Húni- Hrrrr na ne!!!!"
---------------------------------------------------
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-N / yellow
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: čtv pro 27, 2012 10:27 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Ahoj Nuker, tak vitaj spat a krasne sviatky prajem :D

Uz som myslel, ze sa tu ani neukazes ;)

No ja som si nejak slubil, ze ked ten CLOD uvedu do letuschopneho stavu, ze zainvestujem. Ale vdaka osobnej financnej krize :mrgreen: som radsej pockal na nejaku neodolatelnu cenu, ktorou 6.49ecka urcite je. Takze v tomto pripade investicia dobra si myslim :D

Moja zostava:
Intel i5, 8GB RAM, SSD, GTX550Ti, Win7 64bit

Moje nastavenie:
Obrázek

+ vylepseny vzhlad cez FlightFX (co je GUI k SweetFX co spominas) - pouzivam rucne upraveny textak original od Jasona zo 777-ROF


A mozem povedat, ze je to rozumny kompromis medzi vzhladom a vykonom. Uz som bol kuknut aj na ATAG serveri, v Huriku som poslal do vody jedno Bf.
Ta kampan na SoW je dost zaujimava, predsa len organizovana online kampan je zaklad zabavy. Ale vikendy su u mna dost zabite, takze skor ten ATAG cez tyzden.

Osobne som s tym simom celkom spokojny, je to urcite krok vpred oproti staremu IL2. Tie niektore detaily co to spatia su zase vyvazene detailami ktore to vylepsuju.

Problem je teraz len v tom, ze tato doba nejak praje simom, aj napriek tomu ze sa tvrdi ze je celosvetova kriza. ;) Sak si zoberme ROF, CLOD, DCS, WT a clovek zrazu zisti, ze ani 7dni v tyzdni nestaci, aby si to uzil :D

Uvidime sa online 8)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2013 2:29 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
To nastavovanie Controls v CLOD je dost smiesne spravene. Cakal by som nieco lepsie :D

Kazdopadne som sa hral aj s nastavenim Video. Polozku Buildings Detail: a Buildings Amount: som stiahol uplne na minimum, a myslim, ze plynulost zobrazovania nizko nad zemou sa trosku zvysila ;)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: čtv led 03, 2013 12:44 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Kazdopadne to Not-User-Friendly nastavovanie ovladanie ma cosi do seba, clovek sa zabava len tym a ani sa nedostane poriadne k hraniu :D

Zistil som, ze mi k hraniu CLOD nestaci len joy, klavesnica a mys. Prechadzam na konfiguraciu joy, klavesnica a dve mysi ;)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pát led 04, 2013 11:59 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
nevo...docela rozumín, ono by to chtělo nějaký "pad" s cca 4 posuvníky....jsem zjistil, že mi jeden chybí i na G940 :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2013 9:57 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 26, 2006 9:04 pm
Příspěvky: 1616
No pro IPad je takováto pěkná fičurka: http://touchpilot.net/
Mám to a je to pěkné. Pozor ale po nainstalování a propojení s PC, se automaticky nastaví jako joy č1, je proto potřeba počítat s časem, pro nové nastavování ovládání. Ale dá se. ;)
Nevím jestli to je i na androida, ale na ipadu to fachá pěkně

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2013 12:08 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
No presne po niecom takom som kukal, kedze som novym majitelom tabletu od Samsunga :D

Je to aj pre Android, da sa to kupit na Google play za 5.99ecka:
Touch Pilot One

Otto, a pouzivas to k online lietaniu tak ako joy - teda pri kazdom hrani? Zaujima ma, ci je to len tak super vychytavka, alebo je to aj prakticky pouzitelne 8)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2013 12:52 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 26, 2006 9:04 pm
Příspěvky: 1616
No vzhledem k tomu, že teď moc nelítám, tak to moc nevyužívám. Zatím jsem to jen odzkoušel, neboť Do ROF to nepotřebuji, tam mi stačí X52, ve WT mi zatím stačí pouze páka, Ila už vlastně nelítám, a k CLODovi chystám slavný návrat. Tam ale očekávám, že budu tuto fičurku plně využívat. Jinak mě to příde naprosto super řešení pokud si nechcete sami dělat nějakej trimbox, funguje to přesně jako trimbox s 6ti osama a 32 tlačítky. Jinak existovalo něco podobného zadara, ale to mi nefungovalo, pegi to sem kdysi postoval, ale zaboha si nevzpomenu jak se to jmenovalo.
Škoda Pilottouche je v tom, že si nemůžeš to prostředí upravovat. Ale jinak doporučuji, tři stovky zas tolik neni ;). Ale jak jsem psal jak to nainstaluješ, tak počítej, že budeš přenastavovat ovládání joye, protože se ti tablet bude hlásit jako device 1, nebo jak to je a posune ti všechny další ovládací prvky o jedno číslo dál.
Další upozornění je, že jestli se nepletu, PT využívá propojení PC-Tablet přes síť, takže pokud nemáš wifi rozvod po bytě, tak si zkontroluj, jak by to fungovalo přes kabel a pod.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2013 6:10 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 24, 2005 10:47 am
Příspěvky: 1383
Bydliště: ValMez
Konkurence:
TouchBuddy
Přímo pro CloDa
Obrázek

Funguje to i androidem:
idisplay

Nejaká videa:
http://www.youtube.com/results?search_query=touchboddy+&oq=touchboddy+&gs_l=youtube.3...9351.10362.0.10842.7.7.0.0.0.0.62.390.7.7.0...0.0...1ac.1.9MwBAV277eo

_________________
313_Paegas
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2013 6:57 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2005 1:09 pm
Příspěvky: 438
-S-

Nevo
a na čo chces dalsí Joy na aké funkcie? Japouzivam tuto HW konfiguraciu: prikupil som si " plynovú páku "od SAITEKU ktorá vyzerá tak podobne ako v spitfire z princípu a to mi na vsetko stací aj pre dalsie SIMy
(tiahla sa daju aj spriahnut pre dvoj motoraky je este pridany nahradny veľkycudlík pre moznost ovladania dvoch tiahel naraz+ mozes kupit este taku istu jednu pak by si mal malo paciek :D ). Pre mna je to lepsie riesenie ako sa triafat do nejakej obrazovky prstom kde musis zamierit aj zrak a teda stratis na chvilu prehlad co sa deje pred tvojim zameriavacom. Ak prenasledujes enemaka a potrebujes upravovat plyn,vrtulu tak na tom mojom to mozem robit bez toho aby som musel odist zrakom na nejaky panel a trafit sa do nejakych potenciometrov plynu atd .V clode to znamena okamzitu stratu kontaktu a nepriatela. Zvlast voci zemi funguju skiny skvele. Ja mam este TRACKIR 5 na rozhliadanie takze klobucik na joy pouzivam na trimovanie a reset trimovania. Paka ma este tri mikrospinace na spodu s 2 polohami takze 6funkcii si tam mozes pridat. V podstate z Joystika MSFF2 pouzivam polovicu tlacidiel a z PPpaky tak na 75%. Pre CLOD v rezime online toho viac ani nebudes potrebovat. To co tu dal PEGAS ten TOUCH BUDDY(super vecicka) ale je pre onlineCLODu k nicomu vsetky tie funkcienapr pre RAF nefunguju pre online. Vpodstate potrebujes obsluhovat poriadne motor a vrtulu(plynova paka) a na JOY len osi a 1tl strelba(plyn na Joyi mam - klapky a mini joy na trimovanie).Pre novodobe stihacky a simy ako F16 a F18 atd ten panenel pre rezim radaru atd mozebyt výhoda ale pre CLOD je to zbytocne. -S_ pozdravujem PEGASA žiješ? :D

_________________
"Húni- Hrrrr na ne!!!!"
---------------------------------------------------
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-N / yellow
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2013 12:41 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Diki za tipy hosi.

No ked to tak zatial zhrniem, tak lepsie z toho vychadza ten TouchBuddy. Vyzera ze sa da upravit podla potrieb uzivatela, co moze byt super. Ten Touch Pilot nic take zjavne neovlada :D

Ten pridavny quadrant od Saiteku vyzera tiez dobre, ale Saiteku moc neverim ;) Ako dlho to mas a ako si s tym spokojny Nuker? Predsa len su tam asi potaky vnutri..

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: úte úno 12, 2013 4:24 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Storm of War (Cliffs of Dover) - SVK

SOW: AIR WAR CAMPAIGN

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pát úno 22, 2013 7:11 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Pre navnadenie jeden report z prveho dna kampane:

Citace:
SepiaX:
Taky při zdravé paměti napíši svůj report raději hned.
Letěl jsem ve skupině Cibule, Langmaster, Jara4 a já. Hned na startu měl Cibul problém s plynovkou takže jsme to zvedli jen ve třech. Wing jsme drželi až za výběžek k prvnímu otočnému bodu v předepsané výšce.
Lang jakožto velitel wingu přijal z radaru zprávu že před námi o něco výše by se měl nacházet nepřítel. Vizuál byl negativní takže letíme dále až do chvíle kdy bychom v podstatě měli míjet nepřítele a situace začíná silně připomínat scénu z vetřelce kdy Riply kouká na onen příruční detektor pohybu a říká "sakra vždyť už jsou u nás" koukne nahoru a jsou tam, no a byly opravdu tam. Jára mi hlásí že na mne něco padá a já breakuji, ze slunce na nás spadli tři 109ky (viděl jsem 3 udajně byly čtyři). Problém byl že byly zcela jistě mnohem výše než uvedl radar. Začali se na nás střídat a my se snažili je tahat níž což se jim nelíbilo a pustili nás. Lang a Jara bez poškození můj stroj utrpěl poškození nábojového pásu. Slétli jsme níže a začali jsme se shromažďovat na hrotu výběžku.

Mezitím nás dolétá cibule, Lang z radaru dostává echo o nízko letících strojích směřujících na náš radar. Jára hlásí nízko letící doty a tady začíná masomlejn, Lang se k nim dostává prvý, my s Járou o něco později. Letím za Jarkem který pronásledujíc masíruje 110tku a kryji jej, v tom se vyloupne na mé druhé 109ka a točí k nám, hlásím Jarkovi že jej musím pustit a jdu po oné 109 která pouští Jarka. Točím sní, snaží se mne vybrzdit, vrtá a vybírá, chvilku kočkování kdy se mi povedlo nasypat jí pár kulí do kožichu a opět vrtá, vybírá vrták ale téměř se zastaví přímo v mém zaměřovači a tím je její osud zpečetěn. Nabírám směr zpět do chumlu kde Jára hlásí mezka na 6. Chci to otočit ale mrknu dozadu a tam další 109, chvilku se kočkujeme pokouším se jej trefit ale krůti se jak můra v lampě, nakonec se uvrtal sám bez mého přičinění a míjím další ohnivou kouli na zemi. Bohužel mezitím mi sundali parťáka, což mne mrzí. Mám ještě palivo a Lang hlásí že pronásleduje bombry tak se vydávám za ním, abych jej doprovodil zpět v tom okamžiku mne čelně míjí trasírky a na jejich konci buď černá anebo hodně tmavá 109ka. Otáčím a začíná boj, naštěstí mne míjí a stoupá takže nemá rychlost, začínáme točit, kroutit a kdo ví co ještě, už jsem fakt nevěděl co sním. Střílíme ale oba bez zásahu, modlím se aby nebyli dva a když už to vypadá na pat začíná horizontálně nůžkovat a mi se daří (nějaká dobrá konstelace) jej třikrát zasáhnou. Táhne šálu a evidentně není v kondici tak to do něj sypu hlava nehlava až do vyčerpání munice. Přetáčí se na záda a padá, kurnik řvu mám ho!:-)). Hapyend se nekoná páč mi dochází ropa a po přepnutí na rezervu, merlin po chvilce utichá a mi je jasné že mi zřejmě jeden z těch žlutonosů pustil žilou. Kousek od pobřeží nouzově přistávám.
Výborná atmosféra díky za skvělý zážitek.

Edit:
2 x BF109 sestřelena
1 x BF109 vymanévrována


Nezucastnil som sa, bo som este nemal poriesene to moje nestastne pripojenie (nastastie uz som ho poriesil). Dostali sme (CZ/SK) 8 slotov. Straty boli velke, 6 nasich z tychto 8 nedoletelo. Ale zaznamenali sme aj nejake uspechy :D
Tesim sa na dalsiu nedelu, uz len pocuvat to je zazitok ;)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2013 8:49 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Takze aby to nebolo take 'suche' tak dve videa zo SOW kampane 'z druhej strany'. Prva a tretia misia, v nedelu sa leti uz stvrta:



=


_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IL-2 Sturmovik™: Cliffs of Dover
PříspěvekNapsal: čtv bře 21, 2013 2:51 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Team Fusion v1 (3.00) Mod is Now Available!!

Citace:
310_Pip napsal:

Patch je ke stažení i tady: http://czshare.com/5083053/Mod_Installer.zip


Citace:
README:

AIRCRAFT
All Aircraft Reflections
* Added reflections from the sky and clouds to all aircraft surfaces (the effect depends on the weathering setting. 100% weathering=no effect, 0% weathering=brand new propaganda poster looking shiny aircraft. Set the weathering slider to your personal liking).
* Added reflections to canopy glass surfaces.
* Lowered the whitening effect from sun reflections in the propeller.
* Increased reflectiveness for distant glass surfaces (the effect seeks to simulate the real life phenomena of sun reflections in glass surfaces being very easy to spot at long distances).

All Cockpits
* Altimeter algorithm revised and more accurate on the new default setting of 1013mB.

Blenheim Cockpit
* Corrected compass markings.
* Decayed radium paint corrected back to 'as new.'
* Oxygen gauges now show 'contents.'
* Starboard throttle controls corrected to green.
* Heir file edited to remove old oxy gauge needle.

Hurricane Cockpit (All models)
* Replaced 37 gallon spitfire fuel gauge with 33 gallon hurricane fuel gauge.
* Corrected course setter ring cardinal point coloration.
* Added compass correction card to holder.
* Positioned oxygen gauge needles to simulate oxygen in the tank (gauge remains non functioning). [back to readme index]

JU87 Cockpit
* Corrected incorrect Kraftstoffrest label.


Bf110 Cockpit
* Corrected German "Prebluft-Druckbehalter" tooltip.
* Corrected incorrect “Bombenzunder” label.
* Corrected incorrect "drucken" label.
* Corrected incorrect Kuhlerklappen label.
* Corrected incorrect "Pumperprufung" label.
* Fixed Bf110 fuel switching mechanism.

Spitfire Cockpits
* This mod creates separate pits for 3 'classes' of Spitfires, MKI, MKIA and MKII.
* Changes have been made in the MKI/IA pits to better reflect the evolution of the Spitfire’s cockpit. through the Battle of Britain period. MKII is left 'standard' with the exception of corrections to compass markings.

Tiger Moth Cockpit
* 'Grey' needles now white.
* Instrument faces corrected to '40 era types.
* 'football team names' replaced with correct markings in T&S gauge.
* Compass markings corrected.

MAPS
Stock Map Texture/Trees:
* Adjusted to more realistic colours (only England so far).
*Map environment set to Standard Day of 1013mB / 15 C at Sea Level.

NEW MISSIONS

Single player:
* Ju88's over Manston (Hurricane 100oct high altitude Ju88 bomber interception over Manston airfield).

Quick missions:
* QM 026 - A high altitude intercept quick mission.
9000m intercept of escorted 109 fighter bombers.

*QM 027 - High altitude dogfight (Bf109's v Hurricanes) at 21,000 ft (6,400m).
FMs

Summary of Major FM/EM changes between Stock And this TF MOD
-Altimeter model completely reworked; affects Ceilings and hi alt Vmax on all types.
-All German Radiator settings and temps reworked Max temp now 100C amd 95C on some types.
-5Min Rating is a real engine limit and sets the Overheat and Mechanical damage thresholds.
**CAUTION** Exceed the 5Min Rating at your Peril.
-All FM's extensively reworked.
-All aircraft performance and engines re worked.
-Merlin Rumbles Fixed
-Structural G Limits added (Ultimate Load only)
-JU88 Bomb Doors restored to Manual operation.
-JU88 prop now VP with increased Blade range to ensure enough Coarse control at 2100RPM
-JU88 Brakes corrected to standard OKL Toe brakes.
-Trim Change with Landing gear extension added to some types.
-BF110 Fuel Transfer system reworked.
-BF109E4N (C3/100Octane) introduced.
-HEIIIH/P Now Variable Pitch only
-Introduction of 100 Oct variants of DH 2 Pitch Spitfire and Hurricanes
-Hurricane Pitch bobble worked on but still not fully removed.
-Boost cutout switches Physical movement restored to 87 Octane Hurricanes and Spitfires.
-DH82 Engine Tweeks + Overheat routines (and correct IAS versus power)
-DH82 Slats locking IN or OUT no longer incremental.
-SU26 Engine Values now real World
-Everything is based on Standard Atmosphere base 1013 / 15C.

BALANCING
This is always the bogey man with flight sims. No attempt at balancing per se has been made. The intention was to achieve documented performance with each type. If this could not be achieved (due lack of Sim coding capability and or knowledge of that code) then the relative performance between comparative types was the goal. We won’t ever get it perfect. Ceilings are a case in point.

Huge amounts of work have been done here to eliminate or minimise the CLOD altitude bug. Varied methods have been used to achieve this (and the methodology will be kept to those that need to know) . In the end we set a baseline minimum altitude capability of 30,000ft/9133m for most single engine fighter types and this has been achieved. Some types (for you to find out) can fly a bit higher than this.

NEW TYPES
BF109E4N is now included. This is basically a 109E4 with DB601N running C3/100 octane fuel. It’s a suitable adversary to the Spit IIA.
Introduction of 100 octane variants of the Spit MKI and Hurricane MKI 2 pitch types.

STRUCTURAL G
We have implemented Structural G based on Ultimate load to all flyables. This does not take into account weight reduction due fuel and or a stores expenditure. At this stage blanket Ultimate load values of +10/-4 have been applied to all single engine fighter types. Heavy Fighters BF110 +8/-3. Exceed the ultimate load and you will lose a wing. Few if any types have sufficient elevator authority to exceed the negative G limit. No deformation due to minor over G occurs. At this stage it is beyond the game engine capability. Heavy/Medium level bombers (HEIII,BR20, +4/-2), Medium DB (JU88)Blenheim IV , +6/-3, JU87B +10/-4 Values not added to AI types until we are sure of their reaction. You may decide that a specific Key binding is required for the bombers to set up their elevator pitch sensitivity to minimise the risk of Overstress. These were big aeroplanes with significantly higher stick forces than the fighter types.

TRIM CHANGE WITH FLAP
This has been corrected so that a nose down trim change will occur with flap deployment. It is most noticeable in the Spitfire with its simple two position flap system. It is barely noticeable in BF110. IRL the BF110 had a fairly strong natural tendency to pitch up with flap selection, this was countered by a mechanical interconnection with stab that moved automatically to compensate the trim change. This mechanism is not modelled in CLOD. We have represented this by a very slight up trim change with flap selection.

TRIM CHANGE WITH LANDING GEAR
Most aircraft types with longitudinally operating landing gear (Blenheim,HEIII,BF110,BR20,JU88 etc) experienced some trim changes with Landing gear extension. There are two reasons for this C of G change and a raising and or lowering of the drag line. These 2 factors generally operate against each other, however the C of G change tends to dominate. In those types with longitudinally operating landing we have incorporated a Nose UP trim change with gear extension, and vice versa.

ATMOSPHERE
-All maps now start at Standard ISA conditions 1013mb/760mm/15C
-Propeller icing removed so in-cloud flight possible
-Default Wind now zero (previously a hidden wind was present).

Altitude (M) V Temp (C)
0............. 15C
1000......... 8.49
2000......... 2.01
3000......... 4.47
4000......... 11.0
5000........ -17.58
6000....... -24.18
7000...... -30.75
8000....... -37.21
9000....... -43.5
10000...... -49.35

ALTIMETERS
All Flyable aircraft altimeters are now set to an initial or default Sub scale (QNH) setting of 1013mb or 760mm. Given the new standard map sea level pressure you shouldn't have to adjust the altimeter setting. Full ability to vary the setting is unchanged. So if you like to fly on QFE you can do so. Altimetry routines have been extensively re written. This has affected all aircraft ceilings and Vmax at altitudes from those achieved in the stock game. Cockpit Altimeter and No cockpit altimeter should now be in close agreement. RAF Altimeter minimum subscale setting is now 940mb. In addition a conversion factor related bug between Metres and feet in Wonder Woman view has been corrected.

100 OCTANE and C3
100 octane versions of the Spit I DH 2 pitch and Hurricane DH 2 pitch have been introduced. The 87 Octane 2 pitch aircraft versions are still available. Having 100 Oct versions available to all RAF types accurately reflects the situation in BOB. In addition C3 100 Octane BF109E4N is in this release.

OVERHEAT ROUTINES
Basically the Cooling capability is defined by being able to run for 5 minutes at the 5 min rating at Full throttle Height (FTH) with Rads Fully open at Climb IAS. This represents the worst possible scenario of max engine heat output with minimum cooling due to lower mass flow (Density and climb IAS). Increased altitude does provide some beneficial cooling but the effects of lower mass flow dominates. In the end the rationale is if the system can achieve the 5Min Rating in this scenario it will handle most other (less limiting) scenarios such as high speed Vmax runs (Though at FTH this is only just at any other altitude no issues) or sustained operation at lower levels with lower RAD settings. You should be able to push things a little harder in the lower altitudes than previously.

In addition we have also utilised some additional tweaks to alter the temperature rise profile. This results in much better and consistent rise of coolant temperatures. This can now be used as a reliable indication of just how far you can push it. However, remember the other limits like time for a given power setting etc. Stay inside the limits and you will be safe. The single most dominant factors in the TF Overheat module are radiator position and Mass Flow. For a given radiator position mass Flow is the MOST IMPORTANT factor. Mass flow is a function of Altitude and IAS. In very basic terms low Altitude is best, High IAS is best. High Altitude and low IAS is the worst combination. Sustained max turn performance fighting is very demanding cooling wise. On the other hand straight lines and high speed are the least taxing of flight regimes on the cooling system. Intelligent "management" of your cooling system will reward you with the best performance.... get slack with it and you will get burnt or get sub optimal performance for your tardiness.

FMs are not perfect and never will be. BF109 Spin Departure characteristics are now gentler. It will still flick but immediate relaxation of back pressure will prevent departure. You will notice more attention to prop pitch is required. Prop pitch blade angle rates are adjusted to documented figures. Auto setting works but is not quite as good as manual. You will achieve slightly better performance with manual.

Prop pitch on the HEIIIH/P and JU88 were previously Hybrid Constant Speed systems that were very loose. Historical data indicates that the HEIIIH and P had straight out Variable Pitch (VP) props. These have now become the standard prop for these two aircraft. Directionally the mechanisation is the same as the BF109 and BF110. The JU88 is a special case. Documents indicate that the JU88A1 had a special limiter mode that limited RPM to 2350 and was designed for Take Off and Dive deliveries but it was not a conventional Constant Speed system. In other Flight regimes a Manual mode was selected and then the prop system was a standard VP system. At this stage it is not possible to model the Limiter Mode accurately. In RC4/RC5/RC6 after extensive rework the JU88 is now also a straight out VP system. There were some issues at altitude with the JU88 and getting the pitch coarse enough to hold 2100RPM at 5000m. This had been addressed in RC6 and should no longer be an issue. Directionally the new JU88 VP, HEIIIH/P VP system is the same as the BF109. The only odd man out in the German side of the house is the JU87. Its CSP system is directionally the same as the RAF types. Because of these variations it may be better to have dedicated Key binding Files for the JU87. You can copy Key bindings and save to a specific name and chop and change these even in mid-flight. A simple way is to have a Master key binding file. Then use this as the basis to make alterations required by individual types. Save the new file with the types name.

GENERAL
* Disabled the mirror rendering. It was discovered that, besides looking to a side instead of back, it was the cause of some game crashes. An attempt will be made in the future to correct it.
* Server no longer gives 'murder' messages with kills.
* AI Pilot and aircrew head movement restored.
* Additional crew animations restored.
* Gun Convergence issue where labels in the setup were reversed now fixed.

SHIPS
* Added British flower class Corvette.
* Added Hospital ship.
* Additional cargo ships skins.

SKINS
* Accurate high quality uniforms.
* High quality faces.
* Removed the enforced weathering on all marks of Spitfire, Hurricane and bf109.

Please note that the QM weathering slider is slightly bugged: 0% weathering does not work, so choose any value above that and you will be fine.


CREDITS

We would like to express a heartfelt thank you to all of you who kindly donate to help us maintain our server & forums every month. Without this type of dedication and support we would not be in the position we are now.
And to all of our guests, who visit our server and forums, it’s you that make ATAG what we are & we are very proud to be at the heart of the community.

Thank you to all the talented community modders, who within hours of hearing about our announcement on various forums, rushed through the doors offering their skills to help keep the simulation alive. Your energy & enthusiasm to make this project a success is incredible!

Finally,
A big thank you to the original IL-2 Sturmovik development team and 1C and Ubisoft for publishing around the world! Your work over the years has been a legacy, given us hours of fun, and allowed us to have a taste of what it was like to fly classic war-planes. It has also brought together a dedicated & passionate community of aviators & enthusiasts which could get pretty crazy at times but it’s been one hell of a ride!

Oleg & Luthier, there is always a place for you guys here, amongst your fellow flight simmers. Hopefully we’ll meet again sometime soon, but until then, all the best with your endevours and talking about flight simmers…

This one is for you!
Enjoy!


Iinstalace:

Citace:
von Paulus napsal:

IL2 CLIFFS DOVER – mod 19. 3. 2013

Iinstalace Patch je velmi jednoduchá.

1. Ověřte integritu
2. Vyčistěte cache
3. Uložit INI **vaše ovládání a grafický config ** EG - confuser.ini / conf.ini soubory
4. Instalujte patch
5. ******velmi důležité*** spusť IL2COD až se dostaneš do zaváděcí obrazovky. To vytváří novou složku v Dokuments/1CSOFTCLUB nazvaný IL2 CLIFFS DOVER - mod. Mod složka je umístěná tam kde máš uložené config soubory.
6. Znovu zkopíruj ini soubory do hlavní složky

O krocích 1 a 2

1. V Steam GUI, jdi do knihovny, pak do hry. Klikni na pravou klávesu > Properties > Local Files Tab > "Verify Integrity of Game Cache". To zkontroluje hru na poškozené a chybějící soubory a vymění je podle potřeby.
2. V dokumentech, jdi do "1C SOFTCLUB" složky, pak do "il-2 sturmovik cliffs of dover" složky. Uvnitř je složka označená "cache". Vymaž obsah specifické složky označené " shaders ". Můžeš celou složku smazat, znovu se vytvoří po ověření a spuštění hry (podle mých zkušeností)

Jestli máš strach vymazat celou složku, jen změň jméno složky "cache", po ověření spusť znovu hru. Složka "cache" se znovu vytvoří, a jestliže ne, máš ještě originální složku.

Otevři patch kde nalezneš spustitelný soubor (spusť jako administrátor) a zadej trasu kde máš IL2 CLIFFS DOVER FOLDER, obecně je umístěný v Program files (x86). Klikni OK a stavový řádek ukáže instalační postup. Jakmile je kompletní můžeš zavřít instalátor.

Instalátor vytváří separátní složku v Documents /1CSOFT pojmenovaný IL2 CLIFFS DOVER - MOD. Prosím nezapomeň musíš přesunout kopií tvých ovládačů a grafický configs (obecně confuser.ini a conf.ini) z Documents /1CSoft IL2 CLIFFS DOVER složky do MOD pokud nemáš své uložené configs.

Nyní bys měl být připravený k letu!

Enjoy!

Poznámka:
Všechny soubory jsou umístěné ve složce MOD. Pokud se chceš vrátit k stock verzi, jen vyměň "parts\core\maddox.dll“ za originální soubory.
Můžeš je najít ve stejné složce pod jménem jako "maddox.dll.ModInstallBackup_17-3-2013-22_1_28" kde čísla jsou datum a čas instalace.
To je jediná změna potřebná k přepnutí mezi verzemi.


Dalsie info:

Citace:
310_cibule napsal:

Pokud si chcete i v novém MODU zobrazit svastiky na německých érech, funguje starý osvědčený prográmek. Najdete jej zde http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=2580. Nemá žádný vliv na přihlašování se na servery ani nic podobného.

Pár lidí si na ATAG stěžovalo, že se jim nelíbí některé nové zvuky (třeba kulometů u britských letadel). Kdosi napsal, že je nutné mít zvuky ve hře na maximum tedy na 100% a pak jsou takové, jaké mají být. Pokud byste i tak dávali přednost originálním zvukům, není problém zkopírovat všechny soubory ze složky "parts\bob\fsamples" do složky "parts\bob\fsamples\mod", a budete mít ty původní i v modu (to jsem netestoval, ani nekontroloval ty uvedené cesty, jen zde uvádím, co jsem našel na ATAG).


Citace:
Servre ATAG a SOW uz presli na tento novy patch.


Citace:
Robo napsal:

Manual uz je vonku:

http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=3877

Obsahuje vsetky potrebne informacie.

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz