Diki hosi, nakoniec som 'odisiel po svojich' a dokonca aj moj stroj

Stihol som dorazit len tak tak, nastastie sa samotna akcia spustila az s miernym zdrzanim - poposuvane starty koli zoradovaniu a tak.
Cela nasa planovana trasa sla juhom
Dover -> Calais -> St. Omer -> Courtrai -> Brussels -> Mechelenhttps://dl.dropboxusercontent.com/u/34005365/sturmovik/WestFront44-plan-small.jpgCiel bol vlakove zoradisko v Mechelen. My sme leteli ako navnada
[ucina ako sa neskor ukaze]. 310 letela ako close cover bombrom a 312 ako dalsia navnada.
Rolovanie nasej 313 na start dopadlo bez incidentov. Nasou zakladnou bol Hawkinge uplne na juhu.
Zoradovanie pred startom

Vzlet 21:05 (nasho casu, cca 17:30 ingame)

V tom case su uz bombre davno na ceste k cielu sprevadzane myslim 312tou

Na ramene Dover - Calais sme stupali na vysku iba 6.000ft koli zmateniu radaru. V tejto vyske sme mali radarovemu operatorovi z casu na cas vyskocit a zase sa stratit.
Nepriatelske pobrezie na dosah

Nad Calais nas samozrejme privital tazky flak, par Spitov dostalo, ale len skrabance

Let medzi Calais -> St. Omer -> Courtrai prebehol pekne v klude
[v klude pred burkov; v tom case sme netusili, ze radarovy operator sa nechal zmiast a 9./JG26 otocil tesne pred kontaktom s bombrami prave proti nasej formacii]. Od nepriatelskeho pobrezia sme sa potom dali do stupania na vysku nejakych 25.000ft aby sme enemakov pripadne vytiahli do vysok kde sa im tie ich plecky riadne zadychaju.
Medzi St. Omer a Courtrai sme na vyske cc 22.000ft stretli v protikurze velku skupinu enemakov
[to su ti zmatenci]
Nadrze sli dolu tak z nas, tak z nich a zacal kolotoc

Bola to rychla vymena, ale dostali sme troch. Zial traja sli dole aj nasi. Ja som mal jedneho uz na lopate a zial ma zbadal, alebo bol varovany a zmizol mi v hlbinach pod nami.



Bolo rychlo po boji a kedze sme odhodili nadrze, tak nas pozemny operator stiahol radsej spat domov. Ukazalo sa to ako predcasne rozhodnutie.
Medzitym bombre uplne neohrozene dorazili nad ciel a zdecimovali ho na sut a prach





To sa ale ku nam na spiatocnej ceste dostavalo len ako utrzkovite info od pozemneho operatora. Boli sme opojeni spravou, ze bombre bez problemov aj vdaka nam splnili ciel misie, a spokojne sme privitali Anglicke brehy.
Zial nemecke rady, aj ked trochu ztencene, sa vydali rychlo smerom k uz odhalenej skupine bombrov a dali im to vyzrat na ich ceste k domovu. Nastastie close cover bol stale na svojom miest



Takze rozhodnutie vratit sa na zakladnu sa ukazalo ako predcasne, bo nad Hawkinge nase nadrze boli stale napol plne a chybali sme bombrom na ustupe. Bola to taka trpka ceresnicka na zaver po inak skvelom zakusku

'Stastne' pristatie na Hawkinge


A kto sa docital az sem, tak si moze pozriet skvely zaznam z celej akcie ktory postol falkon. Funguje to 100% v Google CHROME, ale mozno ze aj iny prehliadac to pusti
Zaznam RAMROD753 30x zrychlenyZaznam RAMROD753 60x zrychleny(tmavo-cervene su bombre, svetlo-cervene stihaci a modri su modri)
RAMROD753 debriefing tu (vsetky reporty, obrazky atd.)