No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pát dub 26, 2024 6:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 10:58 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
Samozřejmě sem pro každou změnu k realitě a to na obou stranách fronty... Já bych si zase přál zasekávací sloty u bf ... nebo aspoň, aby Hurrik přetočil bf :wink:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 11:40 am 
313_Blc píše:
Samozřejmě sem pro každou změnu k realitě a to na obou stranách fronty... Já bych si zase přál zasekávací sloty u bf ... nebo aspoň, aby Hurrik přetočil bf :wink:

pokud vi mtak se nezaskavaly ale pouze se vysunovali nestejnomerne... kazdoapdne muj nazor je ze by to zrejmne pro negien sturma asi byl problem spocitat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 11:43 am 
Offline

Registrován: úte úno 14, 2006 7:55 pm
Příspěvky: 35
Anonymous píše:
313_Blc píše:
Samozřejmě sem pro každou změnu k realitě a to na obou stranách fronty... Já bych si zase přál zasekávací sloty u bf ... nebo aspoň, aby Hurrik přetočil bf :wink:

pokud vim tak se nezaskavaly ale pouze se vysunovaly nestejnomerne... podle E. Browna to ale nebly az tak zasadni problem vyjma toho ze se stim nedalo klodne zamirit kazdoapdne muj nazor je ze by to zrejmne pro engine sturma asi byl problem spocitat

dalsi vec je ze imho sturm sand vubec nepocita se zashamama d ochldici soustavy.... hlavne na to dojelo spousta Bf a Spitu
p.s napriklad vcera na CW DFS mi v MC205 jakejkoli zasah zpusobil zastaveni motoru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 07, 2006 5:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
Tyhle vychytávky s těmi chladiči, by se mi taky líbily, ale zatím ...
Jo a ohledně těch slotů sem se špatně vyjádřil - dík za opravu.
Nicméně to nic nemění na tom, že Hurrik je fak dost blbě namodelovaný vůči mezkům ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 3:29 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
Pozde ale preci,
tak jsem konecne nasel od kdy byl oficialne povolen 150 oktanovy benzin v RAF a kolik peruti jej zhruba pouzivalo. Od 20. 11. 1944 melo zelenou 25 peruti vyzbrojenych Spitfiry L. F. MkIX, dale 5 peruti se Spitfry Mk. XIV a dalsich 5 peruti se Spitfiry Mk XVI. U sestnactek pouze pod podminkou ze jejich Merliny 266 jsou schopne ustat 25lbs boost.

Z toho nabyvam tedy dojmu, ze Merliny 66 a Griffony jiz od listopadu bezproblemu udrzely tlak 25lbs a to u plnych 25 peruti (cca 20 Spitfiru na perut cili celkem 500 25lbs Spitfiru).
No vzhledem k tomu ze Oleg modeluje nemecke stroje podle nejlepsich dostupnych dat bez ohledu na skutecnost (konkretne Bf 109G2 a onen CHeat 1.42 ATA od sameho pocatku nasazeni tohoto stroje na frontu) tak bych tedy ocekaval, ze nase L.F.kove verze Spitfiru budou take vybaveny 25lbs boostem (tak jak by se sluselo na verze z roku 1944). Nicmene tomu tak neni a proc tomu tak neni at si kazdy prebere sam :lol:

Toto pro nas znamena, ze na pozdejsich mapach (listopad 1944 a pozdeji) jako jsou Ardeny a Nemecko, by se meli vyskytovat pouze 25lbs Spitfiry, no alespon na tech serverech, ktere se honosi ultrarealistickym planesetem. :lol: :lol:

Totiz tech zminovanych 25 peruti (coz byly uplne vsechny perute co tuto verzi Spitfira u 2. TAF melo ve vyzbroji) L.F.kovych verzi pochazi ze sestavy 2. TAF ktera byla urcena k prime podpore Invaze a prime podpore pozemnich vojsk bojujicich na zapadni fronte. A kdyz si to spocitate, tak to znamena, ze od 20. listopadu 1944 litaly nad Evropou pouze 25lbs Spitfiry od 2.TAF protoze vsechny L.F.ka musely byt u 2. TAF konvertovany na 25lb Boost jeste pred schvalenim nahrazeni 130 oktanoveho benzinu 150 oktanovym.


Pro rejpaly na modre strane, co by chteli namitat ze to bylo pouze schvaleno a to jeste neznamena ze ten benzin meli se musim zasmat, protoze americani presli na 150oktanovy benzin uz v lete 1944 (jejich podminka byla ze budou v Anglii do te doby dostatecne zasoby pro jejich stihaci skupiny) cili od leta 1944 si delali Britove zasoby sobe. Ono o tom bylo de facto rozhodnuto uz od jara 1944 kdy probehly u dvou stihacich peruti RAF testy se 150 oktanovym benzinem. Od jara byl ve velkem dovazen a na podzim ho uz meli dostatek k zasobovani nejen Americanu ale i 2. TAF.

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 11:41 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 27, 2006 9:02 am
Příspěvky: 335
Bydliště: korycany186
Flyboy
parada!Tets jim to dal:) :twisted:

_________________
No.313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-B
ObrázekObrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 3:57 pm 
add-spit je to mozny ale stal oby zato uvest i jiny zdroj nez spitfireperformance.com

add 109G-2-psal jsem to uz 100x a klidne to napisu uz po 101:) stroje Bf109G-1/2 vyrobene od kvetna 42 do rijna 42 letaly standartne na 1.42ata, pozdej az bylo OKL schopno udelat nejakou statistiku po ktere se mohl opristupvoat ke zmenam, ta ansledne ukazala ze to neni jak by melo byt a tudiz se 1.42 prechodne zakazalo (od rijna42 do cervna 43) to znamena ze se dojela serie motoru ktere pracovaly a na 1.42ata pak se rozjela dalsi serie uz z bloknutym nouzovym vykonem. z dalsi stroje ktere byly vyrobeny pred rijnem resp pred listopadem 42 letaly na 1.42ata nadale dokud nebyly sestrelny nebo poskozeny tak ze musely na generalku do nemecka.

este k temu DB605 motor sam nemel problem s 1.42 zadny problem, problem byl v uniku oleje jeho a spatnem chalzeni . tudiz se motor mohl velmi snadno(po pri prehrivani) zadrit.

"No vzhledem k tomu ze Oleg modeluje nemecke stroje podle nejlepsich dostupnych dat bez ohledu na skutecnost"
V tomhle souhalsit nemuzu, prilis to generalizujes naprikald 190A4 toci mensi otacky pri mensim plnicim tlaku nezby mela, standartne letala na 2700/1.42ata tady toci cca 2500 a nejakych 1.39 ata (kdyz tak by mela mit 1.3) tzn to co tu mame je Fw190A-2/3 s motorem C.
ono by jen stacilo aby oleg namodelovla to co psie ze namodeloval a ne to co tu je viz G-6/AS ktera by jse mela jmenoat G-14AS, takova spravna G-6/AS mela vstrikovani GM-1 a okolo deviti km mela maximalku mezi 680-690 (bez GM-1 pak 630-640).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 3:58 pm 
Offline

Registrován: úte úno 14, 2006 7:55 pm
Příspěvky: 35
to jsem psal ja:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:00 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
Blueleader
parada!Tets jim to dal:) :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
No ja nemyslim ze je treba uvadet ijiny zdroj pokud maji naskenovany original dokumenty :wink:

No vzhledem k tomu ze mate tedy prvni serii G2 (tu nejvykonejsi) tak je divny proc tedy Oleg nenamodeloval totez (tu nejlepsi verzi) i u nasich L.F. :lol: :lol: :lol: proc tam dal zrovna ty verze L.F. ktere jeste nebyly konvertovany na vyssi boost a ne rovnou ty s 25lbs?

Ja myslim at si to tu prebere kazdej jak chce :wink:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Naposledy upravil 313_FlyBoy dne stř zář 06, 2006 4:07 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:05 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
313_Flyboy píše:
No ja nemyslim ze je treba uvadet ijiny zdroj pokud maji naskenovany original dokumenty :wink:


Pak je třeba naspat olegovi at výše zmíněné spity namodeluje. Zvýšit počty spitů 25lb by jistě šlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:08 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 24, 2005 10:47 am
Příspěvky: 1383
Bydliště: ValMez
Proč se bavíte o mapě co už se nelítá? :yeah:

_________________
313_Paegas
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:10 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
313_Paegas píše:
Proč se bavíte o mapě co už se nelítá? :yeah:


My se bavime o modelech letadel ve Sturmovi :lol: Nikoliv o mape :wink:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:12 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 24, 2005 10:47 am
Příspěvky: 1383
Bydliště: ValMez
313_Flyboy píše:
313_Paegas píše:
Proč se bavíte o mapě co už se nelítá? :yeah:


My se bavime o modelech letadel ve Sturmovi :lol: Nikoliv o mape :wink:


:hmm: já myslel, že pořád probíráte tu normandii :imfan:

_________________
313_Paegas
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 6:14 pm 
Offline

Registrován: stř zář 07, 2005 3:27 pm
Příspěvky: 375
Flyboy, ja nevim co bys jeste chtel....Spit se ti nehreje, stoupa jako raketa, 1x7mm na motor te nesunda, neztraci v zatackach, strili to na kilometr, je s toho videt ven...mas tam spigl=super ero, ne?
Befka sou plecky... :wink:

Ber to jinak. Kdyz si myslis ze je to na hovno, o to lepsi pilot jsi, kdyz s tim nekoho sundas. A jak vidim, tak sestrelujes jednoho za druhym :D

_________________
Tak bacha - tenhle pes kouše !!!
Když jí ...
Obrázek
Gladiatori


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz