No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je stř zář 19, 2018 11:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motory Merlin 4x, 5x
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 9:41 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
Zdárec, pánové. Přiznejte se! Kdo ví, jakej boost a kolik otáček je maximum pro Spitfira Mk.V ve stálym horizontálnim letu? A pro vzlet? Boj? A při kolika stoupá nejlíp? Jaká je optimální přistávací rychlost? 8) Jestli ne, tak pracuju na překladu příručky pro piloty - Pilot's flying notes for Spitfire Mk.V/Seafire I,II...

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory Merlin 4x, 5x
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 12:49 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 24, 2005 10:47 am
Příspěvky: 1383
Bydliště: ValMez
Sheddan píše:
Zdárec, pánové. Přiznejte se! Kdo ví, jakej boost a kolik otáček je maximum pro Spitfira Mk.V ve stálym horizontálnim letu? A pro vzlet? Boj? A při kolika stoupá nejlíp? Jaká je optimální přistávací rychlost? 8) Jestli ne, tak pracuju na překladu příručky pro piloty - Pilot's flying notes for Spitfire Mk.V/Seafire I,II...


...příručky si čtu, až když sklamou všechny rady :lol:

_________________
313_Paegas
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory Merlin 4x, 5x
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 1:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1378
Sheddan píše:
Zdárec, pánové. Přiznejte se! Kdo ví, jakej boost a kolik otáček je maximum pro Spitfira Mk.V ve stálym horizontálnim letu? A pro vzlet? Boj? A při kolika stoupá nejlíp? Jaká je optimální přistávací rychlost? 8) Jestli ne, tak pracuju na překladu příručky pro piloty - Pilot's flying notes for Spitfire Mk.V/Seafire I,II...



http://www.spitfireperformance.com/spitfire-V.html
jsou zde opisy z originalnich testu z Boscombe Down pri testovani SPitu v ruznych letovych rezimech

http://www.spitfireperformance.com/seafireIIc.pdf

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 05, 2006 2:47 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
Začal sem lítet podle toho a při plnícim tlaku 9lbs/sq. in. na 2850 RPM to na rychlosti 170 M.P.H. stoupá obstojně, akorát mám jistotu, že když pude do tuhýho, tak mám motor relativně studenej.

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz