jj takovej YAk 3 nejobratnější letadlo konce války
dokonce s ním měli germáni zakázáno bojovat
a co je z něj ve šturmoj no ....
co sem tak sledoval fora, olagovy rekce a read me v záplatách
tak po mnoha stížnostech se letadla upravovali
stilem červenejm uberem modrejm přidáme
nevím jak to bylo v reálu ale rozhodně si myslím že pilot jakékoliv strany
měl hlavně starosti udržet své letadlo ve vzduchu
a né ho hnát na samé hranice výkonu
takovej pilot na žlutém člunu uprostřed kanálu asi nemohl dát refly
tak podle toho lítali
a co teprve takovej chudák ruskej pilot naučili ho přistát nalítal pár hodin
a šel do březoletu lítat na frontu proti lepé vybavenému a i lépe vytrénovanému germánoj
a to za to stojí i v iloj není slastnější pocit než sundat v išaku F4
a poslouchot chudáka modrýho jak mě nadává do číterů
a ještě k F4
na spitech bylo asi 20red a 4 blue tak jsem se zapřel a do F4 vlezl
sice mě 2xdostali (neumím to s tím fujletadlem ale byl se většinou nízko při zemi vracejíce se na letiště) jinak polet i proti takové přesile to byl nudný s prstem v nose a odstřelování nebožáků a to tam za červený nebyli žádný vořezávátka (tedy kromě pegyho ten mě neuměl trefit

)
Nevím co je tu tak divného napsané. Vše co tu numero napsal, s tím souhlasím. Snad pouze u druhého odstavce ne, protože jsem to nečetl.
PS: Akorát bych upravil, to s tím Yakem 3 - pokud jde o ruský letoun souhlasím, ale jinač nejobratnější letoun války byla japonská KI 27