No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je stř pro 12, 2018 5:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 14, 2006 10:03 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 27, 2006 9:02 am
Příspěvky: 335
Bydliště: korycany186
313_OTU_Oblak píše:
flyboy.....oni je totiž začali ze serveru stahovat....protože jedna letka se specializovala na boj s nimi (nastoupat 9 km a zoomovat) a to zřejmě odrazovalo lidi.....tak je stáhli. :)

To je vuči ním nefer!jen jím je dejte:)

_________________
No.313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-B
ObrázekObrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 8:45 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1378
Oblt. Gustav "Micky" Sprick Staffelkapitän 8./JG 26 Schlageter, vykonal celkem 192 bojovych akci a je mu prisuzovano 31 sestrelu. 28. cervna 1941 zahynul v boji se Spitfiry, kryjicimi operaci Circus 26. Podobne jako Wilhelmu Balthasarovi se mu stala osudnou pomerne nizka strukturarni pevnost jeho stodevidky. Pri prudkem manevru se mu totiz zbortila prava polovina kridla jeho Bf109F2 (W.Nr. 5743), v jehoz troskach u Gravelines nasel smrt. Tak jako mnoho nemeckych pilotu tak zaplatil nejvyssi cenu za to, ze prof. Willi Messerschmitt projektoval svuj letoun puvodne jako lehky stihaci stroj, jehoz konstrukce vychazela z turisticekho letounu, nestaveneho pro velke namahani.

Caldwell, D.:c. d. s. 142 -143.

:shock:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 9:22 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 6:41 am
Příspěvky: 1846
Presne tak .... 109-ky se nesmely poustet do velkych G manevrů, ony to zvládaly, ale nikoliv dlouho a ve větší rychlosti....

To, proti čemu lítáme totiž nejsou ony 109-ky 8)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 9:46 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
Nplačte! Až začnem všichni lítat BoBka, budou plakat oni, jestli není Oleg piča...

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 5:47 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
vzhledem k tomu že tam vypomínali Me163......:))))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 8:19 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2005 4:45 pm
Příspěvky: 1257
313_Sheddan píše:
Nplačte! Až začnem všichni lítat BoBka, budou plakat oni, jestli není Oleg piča...


ale on s najväčšou pravdepodobnosťou je ! :roll:

_________________
Mária bohová... Prišla som z RUSKA a som tu na ROMBARDII už asi dlho, lebo Ffajtlovi jebe ale má admin práva, tak to stále zakrýva PS: Pán malomocný..... ROFL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 8:30 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 26, 2006 9:04 pm
Příspěvky: 1616
Toto vše je pravda, ale porovnávat il s realitou je takřka nemožné, jak jsem již psal několikráte.
Nicméně je dost hustý, co mimojiné popisujou spojenečtí piloti, při stíhání bf v dajvu. Jako například rozpadnuvší se bf na vyšší rychlosti ( bez zásahu, tedy alespoň po dobu dajvu ). četl jsem to v několika knihách napr. : jak se plaší smrt, devět životů apod.
Docela mě to zajímá a tak se chci zeptat, četl o tom taky někdo něco??
Nepopisoval někdo z němců takovéto problémi s bf??
NEbo jsem jen kokot a neumim číst??
:shock:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 9:34 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 7:03 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
mozna to taky bylo kus od kusu...taky tyhle masiny se vyrabely v otrokarnach a sem tam nejaka ta sabotaz...marseile se zabil, kdyz mu to za letu blaflo a to mel funglovku gustava a zas jeho mechanici popisovali jiny priklad, kdy 109F postavil na cumak, dive vybral tesne nad zemi a podlitl telegrafni draty - po pristani, zjistili, ze jeho masina ma nezvykle velke vzepeti kridel a musela na generalku, nosnik byl pokrouceny, ale stroj se nerozpadl....mozna byl problem pri rollu, kdy bylo kridlo namahane protismerne, ale treba pri vybirani divu pusobila sila na kridlo soumerne a proto to nosnik vydrzel...

_________________
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 9:58 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
Galland, myslim, psal, že dajvoval a měl z toho hodně velkej strach. Někdo dokonce popisoval, že když v roce 1940 zoomoval Spita, tak se bál za to zatáhnout, protože jim při seznamování s Emilem říkali, že to je přesně ta situace, kdy aparát sklopí uši.

Pokud de o větší vzepětí, tak L-13 Blaník má maximální přípustnou rychlost 273 km/h. Občas je možný zaslechnout historku, že s nim někdo letěl skoro 350, ale Blaník se nerozpadnul. Sice přistál a byl do vrtule, ale držel. Pilot živej, éro na odpis. Pochybuju, že pokud by tohle Befko taky dělalo, tak by s tim všichni lítali jak prasata a ohejbali to. Ono přece, jedno éro na jeden bojovej let není dobrá statistika, takže by je buď postříleli, nebo by jim to zakázali. V tom nejhoršim případě by jim všem dali Fokáče...

PS: C.J. Sheddan se málem rozbil ve Spitu. Prudkej dajv, zarval za to, slyšel hrozný rourácení, uspal se, a když se probudil, tak byl nízko a pomalej. Spit prej fungoval prapodivně, ale příčinu zjistil až po přistání, když nebyl schopnej otevřít zkroucenou kabinu. Zohejbal Spitfira...

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 8:38 am 
Offline

Registrován: úte úno 14, 2006 7:55 pm
Příspěvky: 35
mno, ja mam z agentury JPP akorat info ze, problem s pevnosti draku 109 se tykal verzi E a F o rozpadu 109G/K jsem necetl/neslysel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 10:30 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
BlueL píše:
mno, ja mam z agentury JPP akorat info ze, problem s pevnosti draku 109 se tykal verzi E a F o rozpadu 109G/K jsem necetl/neslysel...
Ano, to je možné.. Nicměně, toto vlákno je o Bf-109F, takže stížnost je zde na místě 8)

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 10:35 am 
Offline

Registrován: úte úno 14, 2006 7:55 pm
Příspěvky: 35
313_Sheddan píše:
BlueL píše:
mno, ja mam z agentury JPP akorat info ze, problem s pevnosti draku 109 se tykal verzi E a F o rozpadu 109G/K jsem necetl/neslysel...
Ano, to je možné.. Nicměně, toto vlákno je o Bf-109F, takže stížnost je zde na místě 8)

jj je ono kdyby meli rozpadat 109 co pak takovy jaky laggy,lavocky a jine brezolety ze:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 11:18 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
BlueL píše:
313_Sheddan píše:
BlueL píše:
mno, ja mam z agentury JPP akorat info ze, problem s pevnosti draku 109 se tykal verzi E a F o rozpadu 109G/K jsem necetl/neslysel...
Ano, to je možné.. Nicměně, toto vlákno je o Bf-109F, takže stížnost je zde na místě 8)

jj je ono kdyby meli rozpadat 109 co pak takovy jaky laggy,lavocky a jine brezolety ze:)
Myslíš to, že jít s Lavočkou, LaGGem, nebo Jakem přes 650 km/h je hazardování za mezí pevnosti draku? U La-5FN, který se všichni modrý tak bojej, je to o křidýlka, bez kterejch není tak nebezpečná. U LaGGa a Jaku je to rovnou o křídlo... Zrovna předevčírem sem padal s LaGGem za Bf-109 a jedno křídlo mi upadlo :wink:

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 12:42 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
BlueL píše:
313_Sheddan píše:
BlueL píše:
mno, ja mam z agentury JPP akorat info ze, problem s pevnosti draku 109 se tykal verzi E a F o rozpadu 109G/K jsem necetl/neslysel...
Ano, to je možné.. Nicměně, toto vlákno je o Bf-109F, takže stížnost je zde na místě 8)

jj je ono kdyby meli rozpadat 109 co pak takovy jaky laggy,lavocky a jine brezolety ze:)


hmmmm.... co dodat, proste BlueL... :)))))

btw tak jak to s tebou je? jsi 310 nebo lion???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 12:46 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 22, 2006 8:23 am
Příspěvky: 2386
jj takovej YAk 3 nejobratnější letadlo konce války
dokonce s ním měli germáni zakázáno bojovat
a co je z něj ve šturmoj no ....

co sem tak sledoval fora, olagovy rekce a read me v záplatách
tak po mnoha stížnostech se letadla upravovali
stilem červenejm uberem modrejm přidáme

nevím jak to bylo v reálu ale rozhodně si myslím že pilot jakékoliv strany
měl hlavně starosti udržet své letadlo ve vzduchu
a né ho hnát na samé hranice výkonu
takovej pilot na žlutém člunu uprostřed kanálu asi nemohl dát refly
tak podle toho lítali

a co teprve takovej chudák ruskej pilot naučili ho přistát nalítal pár hodin
a šel do březoletu lítat na frontu proti lepé vybavenému a i lépe vytrénovanému germánoj
a to za to stojí i v iloj není slastnější pocit než sundat v išaku F4
a poslouchot chudáka modrýho jak mě nadává do číterů

a ještě k F4
na spitech bylo asi 20red a 4 blue tak jsem se zapřel a do F4 vlezl
sice mě 2xdostali (neumím to s tím fujletadlem ale byl se většinou nízko při zemi vracejíce se na letiště) jinak polet i proti takové přesile to byl nudný s prstem v nose a odstřelování nebožáků a to tam za červený nebyli žádný vořezávátka (tedy kromě pegyho ten mě neuměl trefit :wink: :twisted: )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz