No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://313.cz/forum/ |
|
BF-109F4 http://313.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=344 |
Stránka 4 z 5 |
Autor: | 313_Blc [ čtv črc 12, 2007 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nad letadlami nebrečím, nemá to smysl. Lítám s tím co mi namodelovali. Je to o pilotech - to máš recht. Jenže vony některý ty letadla fakt nejsou tak košér jak se zdá a to na obou stranách. Ohledně I-153 nebo I-15, tak ty na Ki27 nemají. Opravdu byla Ki 27 na obratnost nej. Jaký má Numero angičtinářský fond netuším, kromtoho sem psal, že se k tomu odstavci nevyjadřuji. Mrzí mně, že sem prošvihl minulé setkání pilotů, příště to zkusím stihnout. S! páni piloti, uvidíme se nahoře |
Autor: | 313_Blc [ čtv črc 12, 2007 7:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Sheddan píše: 313_Hidde píše: 1stCL/Fucida píše: Nejobratnější bude spíš nějakej dvouplošník..možná I-153, nebo I-15. Ale z jednoplošníků by to Ki-27 být mohl.. No ak toto bola pravda, tak je to dalsia z veci co v sturme nefunguje . No fůůůj ... ještě teď se mi zvedá kufr |
Autor: | 1stCL/Fucida [ pát črc 13, 2007 12:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Proč myslíš, že by I-15 neměla mít na Ki-27? Any sources? |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ pát črc 13, 2007 6:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1stCL/Fucida píše: Wedge píše: 313_Ffajtl píše: Nevím nevím Wedgi... nějaké to vlákno ti snad zpřístupním... jedno, dvě, tři, ale zbytek bych mohl banovat... co kluci? Jsi hodný Arnošte....chceš k večeři svou oblíbenou pochoutku??? Opravdu budou brambory s rumem? Oblak, neříkám, že jsem nestranný, ale nejsem plačka . já vím...brambory s rumem?????mne včera stačila flaška modrého portugalu... |
Autor: | 313_123 [ pát črc 13, 2007 6:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
veřejně upozornovat na chybu druhého je neslušné sice jsem analfabet ale většina tady už na to přišla a smířila se s tím pokud má někdo nějakou přpomínku upozornuji vás že mentálně zostalý lidé se vyznačují značnou fyzickou silou popřípadě bývají proti fyzickému napadení odolní tudíž nezmlátitelní dále se vyznačují velou pamětí jsou si tudíž schopni zapamatovati příkoří jim učiněná po velmi dlouhou dobu a tak mohlo by se státi že nějaké intelektuální nedochůdče dojde k úrazu dále bych rád upozornil na prostý fakt že kulturní a intelektuální národ byl poražen a měl by být zničen nekulturní a hloupím hordou z východu ps: fuči plačka je bo neustále pláče ne forech že červení pláčou ps: veškeré udaje které 123 uvadí jsou lživé protože jak celá 313 zná jeho znalosti technickýh parametrů letadel jsou jeho osobě totálně neznámé |
Autor: | 313_Otto [ pát črc 13, 2007 8:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1stCL/Fucida píše: Proč myslíš, že by I-15 neměla mít na Ki-27? Any sources?
Jestli jsem to pochopil, tak blc mluvil o obratnosti a Ilu. Všeobecným poznatkem rudých je, že ki-27 točí lépe a tudíž i utočí I153. Oproti tomu je její problém ve výkonech motoru, kde značně zaostává. TO VŠE PLATÍ V ILU!!! Jak to bylo ve skutečnosti, nevím. |
Autor: | 1stCL/Fucida [ pát črc 13, 2007 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Otto píše: 1stCL/Fucida píše: Proč myslíš, že by I-15 neměla mít na Ki-27? Any sources? Jestli jsem to pochopil, tak blc mluvil o obratnosti a Ilu. Všeobecným poznatkem rudých je, že ki-27 točí lépe a tudíž i utočí I153. Oproti tomu je její problém ve výkonech motoru, kde značně zaostává. TO VŠE PLATÍ V ILU!!! Jak to bylo ve skutečnosti, nevím. Blc nepsal, že má na mysli ILa a jeho nekompletní planeset. Napsal prostě válka. |
Autor: | 313_Blc [ pát črc 13, 2007 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemluvím o Ilu a jeho modelech, ale o reálu. Info viz. "Ilustrovaný průvodce Bojová letadla druhé světové války". nakladatelství Svojtka&Co. z roku 2006 v originále "Figghting aircraft of World War II". Edice - druhé vydání. strana 304,305 |
Autor: | 1stCL/Fucida [ pát črc 13, 2007 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Obávám se, že ne všichni máme tuto knihu k dispozici Mohl bys nám upřesnit, co tam píšou? Jen pro srovnání: plošné zatížení křídla Ki-27 bylo cca 86 kg/m2. Zatížení maličkého I-15 pouze okolo 65 kg/m2. To je dost velký rozdíl. I-15 není I-153. |
Autor: | 313_Pycko [ pát črc 13, 2007 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1stCL/Fucida píše: Obávám se, že ne všichni máme tuto knihu k dispozici Mohl bys nám upřesnit, co tam píšou?
Jen pro srovnání: plošné zatížení křídla Ki-27 bylo cca 86 kg/m2. Zatížení maličkého I-15 pouze okolo 65 kg/m2. To je dost velký rozdíl. I-15 není I-153. I-15 máte zdes http://313.cz/forum/viewtopic.php?t=665 |
Autor: | 1stCL/Fucida [ pát črc 13, 2007 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Azbukou nevládnu . |
Autor: | 313_Otto [ pát črc 13, 2007 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1stCL/Fucida píše: 313_Otto píše: 1stCL/Fucida píše: Proč myslíš, že by I-15 neměla mít na Ki-27? Any sources? Jestli jsem to pochopil, tak blc mluvil o obratnosti a Ilu. Všeobecným poznatkem rudých je, že ki-27 točí lépe a tudíž i utočí I153. Oproti tomu je její problém ve výkonech motoru, kde značně zaostává. TO VŠE PLATÍ V ILU!!! Jak to bylo ve skutečnosti, nevím. Blc nepsal, že má na mysli ILa a jeho nekompletní planeset. Napsal prostě válka. Pardón všem. zase jsem četl zkratkou. Kaji se. |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ pát črc 13, 2007 10:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
btw. nemusíme jít do technických příruček, stačí zabrousit do vzpomínek letců. Zacharov vzpomínal že obratnější I-153 vázaly doprovod a I-16 které byly rychlejší proháněly bombardéry.... |
Autor: | 313_Pycko [ sob črc 14, 2007 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1stCL/Fucida píše: Azbukou nevládnu .
ŠTUDUJ !!!! |
Autor: | 313_FlyBoy [ sob črc 14, 2007 12:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Pycko píše: 1stCL/Fucida píše: Azbukou nevládnu . ŠTUDUJ !!!! PYcko Ruluje |
Stránka 4 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |