No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://313.cz/forum/ |
|
Cibule na SVK hodil odkaz na tuto utilitku http://313.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=266 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | 313_FlyBoy [ pát črc 28, 2006 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Cibule na SVK hodil odkaz na tuto utilitku |
Tak to bude mazec, jen nevim jestli to bude platit az od Patche 4.06 nebo ty hodnoty plati uz ted ![]() http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards ... 4;t=005660 Uz to mam doma a vypada to ze Oleg upravy zatacku u Spita a G2 ![]() ![]() |
Autor: | 313_FlyBoy [ pát črc 28, 2006 11:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyyyyyy jo tak P-51D bude tocit dokonce hure nez jakakoliv verze Fw190 vcetne bitevni F8 ![]() Jedinej Mustang kterej bude schopnej neco s Fw190 udelat bude MkIII a D20 a D5. Vsichni tri maji vyssi rychlost nez FW90 az po verzi A9. Jen MkIII je schopna nektere typy FW190 v zatacce setrast, ale MkIII je bezkonkurencne pri zemi rychlejsi nez kterejkoliv Fokous, a to minimalne o 30 km ( proti D9) a vic. MkIII je rychlejsi proti Fokousum az po verzi A9 ve vsech vyskach a ma i lepsi stoupavost o par desetin sekundy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | 313_Blc [ sob črc 29, 2006 12:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V readmee je napsane, že to není ještě final verze, a bude to na patch 4.06 - který ještě není hotový ... Ohledně toho mustafy - nepotřebuju točit, hlavně, že bude rychlýýýýýý ![]() |
Autor: | 313_Blc [ sob črc 29, 2006 12:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem si to zběžně prohlídl a jsem spokojený - takhle by mohl patch 4.06 vyjít ... Kopletně sou překopané letadla ... teď G2 lépe točí než F4, ale ... např. Mig 3U utočí i G2 ![]() La5 točí lépe než G2 o 6 desetin ... je to lepší než teď, La5F točí trochu hůř. Bohužel Hurriky asi pujdou k ledu +1 sekunda oproti G2 na točení je moc ![]() Doporučuji prohlédnout, ty změny sou fakt výrazné ... ![]() |
Autor: | 313_Gryzlov [ sob črc 29, 2006 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic proti, ale jestli F-4 točí hůř než G-2 a La-5 točí o něco lépe než G-2, tak se tady něco nepovedlo a vypadá to na pěkně rozhozený model. F-4 má točit vždy lépe než G-2. |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ sob črc 29, 2006 10:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlas. F-4 by měla být nejkroutivější. g-2 by měla být vzadu. A hurr by měl ukroutit jakékoliv befko, a to včetně íbr mašin G-2 a F-4....už neví jak tu G-2 zlepšit ![]() takže sbohem hurikáne ![]() a že mustafa neukroutí FW????Flyboy, tebe to překvapuje? Oleg už několikrát řekl že jeho nejoblíbenější letadlo je FW190 ![]() Uvidíme jaká bude finální verze. ![]() |
Autor: | 313_FlyBoy [ sob črc 29, 2006 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_OTU_Oblak píše: souhlas. F-4 by měla být nejkroutivější. g-2 by měla být vzadu. A hurr by měl ukroutit jakékoliv befko, a to včetně íbr mašin G-2 a F-4....už neví jak tu G-2 zlepšit
![]() takže sbohem hurikáne ![]() a že mustafa neukroutí FW????Flyboy, tebe to překvapuje? Oleg už několikrát řekl že jeho nejoblíbenější letadlo je FW190 ![]() Uvidíme jaká bude finální verze. ![]() Jedinej Mustang kterej po tom patchi (tak jak je v te utilite uvedeno) ukrouti vetsinu verzi Fw190 je MkIII. Ten Hurri by mel utocit i Spita kdyz na to prijde, konkretne MkVb ktera defacto vychazela z verze MkII akorat se silnejsim motorem. Pokud tomu tak neni, tak je neco spatne. ![]() |
Autor: | 313_FlyBoy [ sob črc 29, 2006 2:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo kluci, ale G2 a F4 maji stenou plochu kridel, ale F4 je asi o 100 kg tezsi, takze by mela G2 opravdu lip tocit. Hurri je o 200 kg tezsi nez G2 ale ma o 6 m2 vetsi plochu kridel. Tak ja nevim ![]() A vite co je divny? Ze Ta152 ma mensi plochu kridel jako Hurri, vazi o 2000 kg vic ale toci jen o 0,3 sekundy hur ![]() ![]() |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ sob črc 29, 2006 2:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to těžce smrdí. evoluce ve 109 z F-4 na g-2 byl silnější motor a něco kilově navíc, při stejné ploše křídla vyšší zatížení. f-4 by měla kroutit nejlépe, snad jedině f-0 a f-2 by měl kroutít líp......pokud je g-2 ponechán tak jak je (s 1.42 ATA místo 1.3) a ještě ho udělají točivějším než je tedka, pak to že spojenci vyhráli válku je veliký omyl historie. Ad kroucení spitfire vs hurri - ve verzích mk.I by měl hurri točít lépe jak 109E se zřetelnou převahou a cca o sekundu dvě lépe jako spitfire. hmmm......kdybych byl paranoidní tak bych řekl že šturm je proněmecký (tabulkově). A vůbec - když je FW190 kroutivější než mustafa, jak je na tom proti P-47 a P-38? Budu muset na toho mustanga mrknout.... |
Autor: | 313_Ffajtl [ sob črc 29, 2006 2:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Se vsim se da litat.... chytrost je dulezita a ne to, jak kere ero toci... a treba spit bude dycky lepsi v toceni kdyz budu mit vetsi rychlost..... pritahnu a s tou plochou vyskovky pretocim i zero.... ![]() |
Autor: | 313_Pycko [ sob črc 29, 2006 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavu by som aj mal, ale čo z toho keď je prázdna !? ![]() |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ sob črc 29, 2006 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jasn2 ffajtle, souhlas s tím co píšeš. S tím co píšu já nic nenaděláme. Blcu, a taky nenaděláme nic s tím že když už MiG-3U je kvalitní a bojoval několik měsíců tak pro něj není mapa....nikdy jsem nepohrdal tím na čem jsem lítal...ale píšou že není dodělaný, takže uvidíme až to vyjde. Ale jestli chce oleg do konce roku stihnout vydat mandžusko a 1946, tak je na čase něco dělat. viděl bych mandžusko tak na září (prázdniny nejsou vhodná doba) a 1946 tak na vánoce. A BOB tak odhadem podzim-zima 2007. Sice se mluví o lednu-jaře 2007....ale tomu nevěřím. i když letadel tam není tolik. |
Autor: | 313_Gryzlov [ sob črc 29, 2006 11:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Flyboy píše: No jo kluci, ale G2 a F4 maji stenou plochu kridel, ale F4 je asi o 100 kg tezsi, takze by mela G2 opravdu lip tocit.
Hurri je o 200 kg tezsi nez G2 ale ma o 6 m2 vetsi plochu kridel. Tak ja nevim ![]() A vite co je divny? Ze Ta152 ma mensi plochu kridel jako Hurri, vazi o 2000 kg vic ale toci jen o 0,3 sekundy hur ![]() ![]() Tyhle informace si vzal z Ila? Pokud ano, tak tam jsou chyby. Pokud ne, tak by mě zajímal zdroj, protože se mi to nezdá. Prázdné hmotnosti letounů Bf109F - okolo 1970 kg Bf109G - 2667 až 2800 kg |
Autor: | 313_FlyBoy [ ned črc 30, 2006 12:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
313_Gryzlov píše: 313_Flyboy píše: No jo kluci, ale G2 a F4 maji stenou plochu kridel, ale F4 je asi o 100 kg tezsi, takze by mela G2 opravdu lip tocit. Hurri je o 200 kg tezsi nez G2 ale ma o 6 m2 vetsi plochu kridel. Tak ja nevim ![]() A vite co je divny? Ze Ta152 ma mensi plochu kridel jako Hurri, vazi o 2000 kg vic ale toci jen o 0,3 sekundy hur ![]() ![]() Tyhle informace si vzal z Ila? Pokud ano, tak tam jsou chyby. Pokud ne, tak by mě zajímal zdroj, protože se mi to nezdá. Prázdné hmotnosti letounů Bf109F - okolo 1970 kg Bf109G - 2667 až 2800 kg Je to z te utility jak je ten odkaz nahore. Tak to bude od verze 4.06 mozna, jeste to neni jiste |
Autor: | 313_FlyBoy [ ned črc 30, 2006 12:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja ale beru Take off hmotnosti, tedy s palivem a munici ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |