No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pát dub 19, 2024 7:43 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 1:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
1stCL/Fucida píše:
Obávám se, že ne všichni máme tuto knihu k dispozici :) Mohl bys nám upřesnit, co tam píšou? :)

Jen pro srovnání: plošné zatížení křídla Ki-27 bylo cca 86 kg/m2. Zatížení maličkého I-15 pouze okolo 65 kg/m2. To je dost velký rozdíl. I-15 není I-153.


Upřesnit? Nezlob se, ale nemohl a už se od tehle debaty distancuji. Nemam na opisování volovin čas. Tebe stejně nepřesvědčím i kdybys to tu měl napsané, takže bb.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 6:07 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2005 4:45 pm
Příspěvky: 1257
Obrázek

Kód:
http://rapidshare.com/files/55163079/bf110.rar


Kód:
http://zlajasobaka.ifolder.ru/3329284



Obrázek

Kód:
http://rapidshare.com/files/57902674/bf109.rar

_________________
Mária bohová... Prišla som z RUSKA a som tu na ROMBARDII už asi dlho, lebo Ffajtlovi jebe ale má admin práva, tak to stále zakrýva PS: Pán malomocný..... ROFL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: sob pro 06, 2008 2:19 pm 
Offline

Registrován: stř pro 03, 2008 7:01 pm
Příspěvky: 2
Lepší než eFko bylo Géčko:

Ze všech verzí Bf 109 bylo nejvíce postaveno ve verzi G,byť byl úmysl šéfů LW původně jiný.Vdobě nasazení eFek se předpokládalo jeho pozdější nahrazení zcela novou konstrukcí Me 209 a typem FW 190.Me 209 však zklamal a vypadalo to na velmi dlouhý vývoj,FW 190 zase nebylo dost a tak bylo přikročeno k úpravám Bf 109 F.U nich vadila především slabá výzbroj (2x kulomet a jedna dvacítka kanon) a na těžší nestačil výkon motoru.Snaha zvýšit rychlost a stoupavost vedla k zástavbě silnějšího motoru DB 605A (1470 k).První Géčkose tak nijak markantně od eFka nelišilo,bylo vidět jen silnější rámování kabiny a drobné detaily,ale výkony byly vyšší za cenu nárustu hmotnosti a zhoršení letových vlastností.U nového stroje se v prvních sériích laborovalo s motory,výstrojí a výzbrojí a již na verzi G-1/Trop se objevily pro Gustavy typické boule na trupu za motorem.Ty ukrývaly větší závěry velkorážných kulometů 13 mm,které zvyšovaly palebnou sílu.Nejrozšířenější verzí byla G-6,vyráběná od podzimu 42 a s dalšímmnožstvím úprav vyskytujícím se na bojištích až do konce války.Od verze G-6 se začaly objevovat různé výzbrojní sady,které umožňovaly podle potřeby dovybavit stroje přímo v polních podmínkách.Nejčastěji byla pod křídla zavěšována dvě pouzdra s 20 mm kanony,proti denním bombardérům pak dvě trubkové raketnice pro neřízené střely 210 mm,závěsník pod trupem pro pumu či přídavnou nádrž.Na různých verzích bylo provedeno také mnoho dílčích změn a zlepšení,které dnes někdy vedou ke zmatkům v určení typu (odborníci odpustí).Z těchto změn jmenuji ty nejpatrnější - nový kryt kabiny s lepším výhledem ( tzv.Gallandův kryt),nová vyšší směrovka,silnější motor (verze DB 605),vyšší ostruha - později zatažitelná,aerodinamičtější zakapotování kulometů (trupových).Méně patrné změny se týkaly radiostanic,typu chladiče,výzbroje apod.Všechny tyto úpravy byly provedeny u různých verzí Bf 109 G(G 10,G 14) a vcelku logicky vedly k rozhodnutí sloučit vše dobré do verze nové a výkonější.Tou se měla stát verze Bf 109 K.U této verze se výzbroj ustálila na jednom 30 mm kanonu střílejícím osou vrtule a dvou 13 mm kulometech nad motorem.Bf 109 K-4 přicházející na podzim roku 1944 k útvarům v nevelkých počtech nemohla sice výrazně přispět ke změně situace ve vzduchu,byla však velmi kvalitní stíhačkou výkony nezaostávajícími za stroji soupeře.


Technické údaje Bf 109 G-6/Bf 109 K-4
Rozpětí (m) 9,92
Délka (m) 9,02
Výška (m) 2,50
Nosná plocha (m2) 16,10
Vzletová hmotnost (kg) 3196/3362
Max,rychlost v 6600m (km/h) 630/727
Dostup (m) 11200/12200
Dolet (km) 998 s přídavnou nádrží


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 9:14 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 27, 2006 9:02 am
Příspěvky: 335
Bydliště: korycany186
Njn nic mene v il2 radsi potkam spita v bf 109 f4 nez v g-6 to si muzu pak hodit mašlu :cool:

_________________
No.313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-B
ObrázekObrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 11:01 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 26, 2006 9:04 pm
Příspěvky: 1616
návrat ztraceného syna

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: úte bře 16, 2010 3:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Vinky, no sak sa ukaz ;) ja si zoberem zase toho mustanga :mrgreen:

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: čtv bře 18, 2010 10:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 25, 2007 7:37 pm
Příspěvky: 497
Škoda Vinky, že tě není vidět :roll: .
:zupaa: Dobrej borec tento pán. :zupaa:

_________________
313_Husita
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: čtv bře 18, 2010 2:12 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
Vinky dobehni nech ti ukazem co dokaze BF109 :wink:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BF-109F4
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2010 1:51 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 6:41 am
Příspěvky: 1846
Hečo... ty zase něco ukazuješ :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz