No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pát dub 19, 2024 6:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak-1, Jak-7, LaGG-3, Mig-3
PříspěvekNapsal: pon lis 28, 2005 4:08 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2005 4:45 pm
Příspěvky: 1257
zopar liniek ohľadom boľšoj techniky
Lagg 3

http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/lagg-3.htm

Jakovlev Jak-1

http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-1bm.htm

Jakovlev Jak-7 (UTI-26)

http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-7.htm

Mig-3

http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/mig-3.htm

alebo to možte prezrieť celé http://www.lietadla.com/ :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2006 11:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
V tomto patchi (4.03m) absolutně na hovno :cry:
To už je lepší šturmovik ... HOWG

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 1:48 am 
Offline

Registrován: úte črc 26, 2005 7:40 pm
Příspěvky: 379
Bydliště: Pha/Rtdm
lagg byl vykonova pastika, ale ted je jeste vetsi. Myslim ze na jednom DS (nejmenovanem) prestanou byt tak vyrazne omezovany pocty :D zda se mi ze i strelba je nejaka divna?? proste co jsem driv bez problemu zasahoval s ucinnosti je ted v prdeli! kadence, rychlost, balistika???

ostatni jsem nezkousel tak detailne ale jak ted ty 109 jezdi a toci :D to je fakt k zasmani jsem zvedav jak to ohodnoti modri odbornici, jestli budou mit odvahu tvrdit ze takhle ty 109tky letaly??!!:D

P47 desinchronizace kulometu je naopak VELKY prinos kde bude t-bolt plati to ale i pro mustafu tak budou mit LW jeste vic stazeny prdky nez meli ted :twisted:

tempest mi pripada takovej nic moc s ohledem na ocekavani..


PS: naucili jsme se nakopavat jim zadky na horsich strojich driv, naucime se to i ted S! o to vetsi to bude pro ne potupa s jejich ufama :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2006 12:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
Jj ... včera sem na jeden polet s Ilem sundal 3 Bfka F-4 ... :lol: , v Laggu (4 serie) sem absolutně nemohl zdrhnout Bfku ... :cry:
Proto to pišu o tom šturmovi .... ted je to lepší stíhač než Lagg ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 4:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 25, 2005 8:36 pm
Příspěvky: 1675
Bydliště: DKnL
v Laggu 3 4.série sem 109 nezdrhnul ani před tím,tak furt nebul a lítej s tím co máš :!:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2006 9:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
rozkaz šéfe ... měl sem slabší chvilku :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2006 4:17 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 25, 2005 8:36 pm
Příspěvky: 1675
Bydliště: DKnL
tak se mi to libí :D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 19, 2006 1:36 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 25, 2005 8:36 pm
Příspěvky: 1675
Bydliště: DKnL
hošové,vy snad neumíte slovensky?cituju:

Mig-1 a Mig-3 boli predovšetkým stroje pre potreby PVO, teda pre boj s bombardovacími lietadlami protivníka a nie frontové stíhačky. V porovnaní s Bf-109E mal Mig-3 lepšie parametre, ale mal horšie manévrovacie vlastnosti a slabšiu výzbroj. V čase prepadnutia ZSSR tvorili jadro stíhacích jednotiek nové Bf-109F a oproti tejto modifikácii mal Mig-3 síce teoreticky o 40 km/hod väčšiu maximálnu rýchlosť vo výškach nad 6000 m, ale inak bol po všetkých stránkach oproti Bf.109F-1 horšie lietadlo.


Jinými slovy:pod 3 km s Migem nemáte moc šancí na úspěch.Nad 3 km závisí vaše přežítí a případnej sestřel nepřítele na rychlosti.Takže dělat všechno pro to,aby se rychlost pohybovala kolem 400km/h.
Při tahu 110%,na plno otevřeným chladiči a vrtuli na 95% nemůžete utavit motor ani po hodině letu.

A že to de můžete vidět tady

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 19, 2006 9:14 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 13, 2006 1:14 pm
Příspěvky: 858
Mala otazocka: Ake moznosti ma MIG, ked ho BF-109 v 3500m prepadne z prevysenia? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 19, 2006 11:12 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 6:41 am
Příspěvky: 1846
odpoved zni: minimalni 8)

PS: Zalezi na tom, jestli ten s tim befkem umi strilet :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 20, 2006 7:16 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
ffajtl - jak trefné. potenciál ohnivé koule veliký. Ale přesto mám migy rád, možná protože je to takový šrot :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 20, 2006 7:46 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
Celkem to jde .. protoze i takova lama jako ja utekla s Migem3 v 2000 metrech pred jednim honicim psem z 1StCL ktery byl na Bf109-F4 ... sice sem byl jak emental, ale pristal sem na letisku bez uhony ... Jde o to furt menit smer a nebyt citelny v dalsim manevru ...
PS: Ale po pristani mne mohli zdimat ... spoceny sem byl jak sfina

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 20, 2006 8:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 13, 2006 1:14 pm
Příspěvky: 858
No zdrhnut sa da, som zistil aj ja, ale mna skor zaujima, ci sa da tato naprd situacia obratit v prospech migu, ale FF to vyjadril trefne. Skoda :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 11:05 pm 
Prave jsem zkousel jen tak strelbu v offline na Jaku7B a pri pruletu tesne vedle Ju-88 jsem mu utrh celous smerovku - ne jen SOP ale proste celej ocas - vyskouvka tam byla - ale k veci... jdu k zemi jako ze ditchnu a zmacknu G - podvozek - ono nic - klapky - nic.... tak skusim rucni vytahnuti - a hele slo to!!!! co je ale divny - ze pokud s letadlem nic neni, tak podvozke rucne zatahnout nebo vythnout nejde :?: nekde jsem tu cet ze v jakach byly nouzovy pumpy na podvozek, ale zajimalo by me, jestli mate nekdo takovou zkusenost i ze hry??? byla to haluz, takhle poskodit letadlo se podari malokdy, znovu uz se mi to nepodarilo, takze to nemuzu overit...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 7:38 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 10, 2005 3:26 pm
Příspěvky: 835
Ono vubec v posledním patchi se dějí zvláštní věci. Pozoruju to nejvíc u La 5, ale stalo se mi to i u Jaku 1. Včera se mi na mapě Stalingradu u La 5 v souboji zakousnul motor.

_________________
Něco mi říká že tuhle válku vyhrajem
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz