No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je ned dub 20, 2025 11:18 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 358 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2007 10:41 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
Tak dobrou noc herr Fučida

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2007 7:50 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 22, 2006 8:23 am
Příspěvky: 2386
1stCL/Fucida píše:
jsem se právě vrátil z hospody :) Jdu spát :).


své kocovině říkej numero

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 7:57 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 27, 2006 9:02 am
Příspěvky: 335
Bydliště: korycany186
313_123 píše:
1stCL/Fucida píše:
jsem se právě vrátil z hospody :) Jdu spát :).


své kocovině říkej numero


a co takhle urýpanec Numero :?: měl bys ten nick už přepsat :lol: :lol:

_________________
No.313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-B
ObrázekObrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 8:57 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
Fuči - mno, meteor měl rovná křídla a schwalbe šípovitá, takže každé letadlo lítalo jinak...

btw. manuál....je sice pěkná věc, ale porovnávat manuál s přímým svědkem startování....tam jde i o to že je hezké nahodit jeden motor, ale když ti z druhého valí nafta a nechce naskočit, tak riziko požáru roste exponencionálně. No kdyř to pak blafne, tak jsi rád že to neblafne vechno.

ad aerodynamika - myslel jsem spíše trup. ten byl kvalitní. AD Mk.108 - nevím tedka z hlavy jaká je balistika a kadence, avšak vím že na MiGu15 byl 37mm kanon (myslim že to byla předělaná polokopie MK108) a pro piloty v korei bylo nejednoduché a často vozili náboje 23mm a 37 nevozili (nedalo se z nich střílet odděleně). Jinak podívej se na všechny pozdější proudové konstrukce, mne třeba použití kabiny uprostřed docela udivuje, protože všechny proudové projekty ji mají vpředu(a to švalbína měla mít klasický podvozek, ne příďový)

Flyboyův syndrom, hmm???jo, fajn. pak nezapomeň že modří trpí bluelpbarryclone9cz Bf109 syndromem....o detailech se rozepisovat nebudu.

a tak si můžeme vesele předhazovat nesmyslné syndromy a různé ptákoviny, což nikam nevede......a troufám si tvrdit, že na modré straně jsou vybrané kousky mnohem "fanatičtější" a tím nemám na mysli nesmyslné "bití se za historii" .... ale to už posuď sám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 8:59 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
1stCL/pbarry píše:
Klid, žadný kouzelný slovíčka volat nemusíte. Víme o vás 8)

Zkrátka už oblakovi chybim a i on mi chybí :D


jasně, je třeba zaflejmovat :lol: 8)

edit - jj ad F15ka. Vrátila se bez křídla, ale celé to letadlo je konstruované jako vztlakové těleso, tudíž je to nco jiného než kdyby jste ufikli křídlo fokáčovi..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 9:18 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
Ale ten Ffajtlův obrázek je pěknej. Co říkáte?

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 11:30 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 02, 2006 10:16 am
Příspěvky: 338
Mig 15 měl oddělenou spoušť pro 37mm kanón a dva 23mm kanóny, s tím, že i pilot si myhl vybrat, zda bude pálit z 1., 2., nebo obou 23mm kanónů. 37mm byl spíš na bombry, které moc v korei nelítaly. Jeden 23mm kanń měl lepší balistiku a horší kadenci a druhý přesně naopak. Mig 15 byl velmi dobře zpracován, co se týče výzbroje.

_________________
"Fortune favours the brave."
=313th Czechoslovak squadron= FB
=Bohemici Aviatores= WB
=1st Czech Lions= TW
RY-H

ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 2:31 pm 
Offline

Registrován: pát bře 09, 2007 10:39 am
Příspěvky: 68
313_OTU_Oblak píše:
Fuči - mno, meteor měl rovná křídla a schwalbe šípovitá, takže každé letadlo lítalo jinak...


No..křídla se dělají šípovitá z několika důvodů :). Ale nedá se přímo říci, že by jedno letadlo bylo lépe ovladatelné kvůli tomu, že má šípovitá křídla a druhé ne.

Citace:
btw. manuál....je sice pěkná věc, ale porovnávat manuál s přímým svědkem startování....tam jde i o to že je hezké nahodit jeden motor, ale když ti z druhého valí nafta a nechce naskočit, tak riziko požáru roste exponencionálně. No kdyř to pak blafne, tak jsi rád že to neblafne vechno.


Porovnávat přímého svědka startování s člověkem, který to přímo startoval? ;). Brown + manuál k danému letadlu je rozhodně lepší kombinace, než přímý svědek startování.
Valí nafta? .................................................. Benzin. 87 oktanové palivo B4. Prostě benzin. Nafta se nevalí ani z německých tanků. jen z určitých variant Ju 86 :)

Citace:
Jinak podívej se na všechny pozdější proudové konstrukce, mne třeba použití kabiny uprostřed docela udivuje, protože všechny proudové projekty ji mají vpředu(a to švalbína měla mít klasický podvozek, ne příďový)


To by se muselo profouknout v aerodynamickém tunelu, aby se zjistilo, co je výhodnější. MiG-15 je na jiné úrovni, než Me 262. Schwalbe je průkopník, MiG-15 se inspiroval typem Ta 183, F-86 údajně P.1011. Ale na tyhle inspirace jsem trochu háklivý, tak je ber s rezervou :).
Poznámku s klasickým podvozkem nechápu..vím, že ho měla část prototypů..sériové stroje žádné. V tomto ohledu teze "měla mít příďový podvozek" mi nepřijde úplně logická.

Citace:
Flyboyův syndrom, hmm???jo, fajn. pak nezapomeň že modří trpí bluelpbarryclone9cz Bf109 syndromem....o detailech se rozepisovat nebudu.


Srovnávat Flyboye s PB, Bluem a Clonem?..minimálně Pbarry a Blue nenapíšou nic bez argumentů a naopak Flyboy, pokud je vyzván k předložení argumentů, jako je například track, tak diskusi spěšně opustí :).
Samotný Flyboyův syndrom ale spočívá v tom, že vše nepřátelské je přemodelované, zatímco vše na jeho straně je podmodelované :). Není na tom nic hanlivého, je to prostě Flyboyův syndrom :)

Citace:
a tak si můžeme vesele předhazovat nesmyslné syndromy a různé ptákoviny, což nikam nevede......a troufám si tvrdit, že na modré straně jsou vybrané kousky mnohem "fanatičtější" a tím nemám na mysli nesmyslné "bití se za historii" .... ale to už posuď sám.


Celkově si nemá modrá a červená strana co vyčítat..na obou jsou pěkné plačky. Nicméně příklady, které jsi uvedl výše jsi tedy pěkně netrefil :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 7:56 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
co jsem netrefil???

ad vyhraněnost názorů - znám pár pilotů z červené strany kteří šturma berou "jako hru" a tudíž jsou nestraní. Myslím že flyboy není průkopníkem. na to tu kdysi byli jiní...

ad schwalbe - ano, muselo by se to profouknout v tunelu.....ad nafta - sorry, to byl překlep.


korea - mno minimálně B-29 a B-50 tam bylo sestřeleno veliké množství (amíci ti to samozřejmě popírají)....a to nejen na MiGu 15, ale i na Lavinách a snad i na Jacích...mno někde se o tom diskuze vedla

ad Brown atd. - jasně, osobně dávám přednost přímému účastníku, ale to je věc názoru. koneckonců, spíše mám pocit že mi nevěříš. Inu, tvoje věc. :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2007 12:31 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2005 4:45 pm
Příspěvky: 1257
kuci včera som bol na Boľšoj akademičeskij ansambl pesni i pljast (tanca)
krasnoj armii imeni A.Alexandrova !!!


SUUUPER BOMBA !!!! asi aj sami alexandrovci boli prekvapený z atmosféry koncertu. neutíchajúci potlesk, standing ovation , kopec prídavkov ...... super


ťahajú sa na západ, takže kto môžte nenechajte si ujsť túto príležitosť !

_________________
Mária bohová... Prišla som z RUSKA a som tu na ROMBARDII už asi dlho, lebo Ffajtlovi jebe ale má admin práva, tak to stále zakrýva PS: Pán malomocný..... ROFL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2007 12:49 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
http://www.ticketportal.cz/podujatie_search.asp?ID=160263

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2007 12:50 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 26, 2006 2:31 pm
Příspěvky: 496
Bydliště: Chrudim
To je na info + lístky:
http://www.ticketportal.cz/podujatie_search.asp?ID=160263

_________________
"Ovocný sad je pro přistání nevhodné místo. Teprve tehdy jsem ocenil velikost čtyřiadvacetiválce Napier Sabre..."
No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-W / Red three
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2007 5:46 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/Fucida píše:
Citace:
Flyboyův syndrom, hmm???jo, fajn. pak nezapomeň že modří trpí bluelpbarryclone9cz Bf109 syndromem....o detailech se rozepisovat nebudu.


Srovnávat Flyboye s PB, Bluem a Clonem?..minimálně Pbarry a Blue nenapíšou nic bez argumentů a naopak Flyboy, pokud je vyzván k předložení argumentů, jako je například track, tak diskusi spěšně opustí :).
Samotný Flyboyův syndrom ale spočívá v tom, že vše nepřátelské je přemodelované, zatímco vše na jeho straně je podmodelované :). Není na tom nic hanlivého, je to prostě Flyboyův syndrom :)


To mas pravdu Fuci pac ja si tracky nenahravam :lol: No ale pomalu zacinam nahravat. Nahraval jsem pouze pres GunCam, ale kvuli tobe zacnu normalne :wink:
BTW ale u te diskuze o G2 jsem vam predkladal naskenovane dokumenty z manualu o DB605 :wink:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2007 9:37 pm 
Offline

Registrován: pát bře 09, 2007 10:39 am
Příspěvky: 68
Já moc diskusí o G-2 nepamatuju a do diskusí o Bf 109 se obvykle ani nezapojuju :). Já si vybavuju jen diskuse o Spitu na SVK :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2007 12:05 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/Fucida píše:
Já moc diskusí o G-2 nepamatuju a do diskusí o Bf 109 se obvykle ani nezapojuju :). Já si vybavuju jen diskuse o Spitu na SVK :)


Ja uz to neresim Fuci, na G6 se opravdu muzes dostat do vnitrku zatacky SPita, na strelbu mas cca dve vteriny. Takze uz to neresim. Pokud G6 pribrzdis, tak na moment letis na mensim polomeru, nez SPit ktery ztraci rychlost pomaleji a bezi po vetsim kruhu. Ale je to cesta do pekla, protoze musis ztratit energii a pokud ti strelba nevyjde jsi v pytlu. :)

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Naposledy upravil 313_FlyBoy dne stř kvě 02, 2007 5:01 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 358 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz