313_OTU_Trim píše:
Pánové,
potřeboval bych poradit co se týče nastavení graf.karty GF 6600GT 128MB. Jedná se mi o optimální nastavení,abych už kur........ něco viděl.
Kdyby byl k dispozici třeba nejaký config. a pod.
Začínám mít pocit méněcennosti,když všichni kolem hlásí kontakty a já vidim akorát tak čertovi do zadnice.
Nastavení v IL mám puštěný na plný pecky bez omezení, používám Dx v OpenGL nejdou zrcádka.
Dáte mi někdo tipa?? A hlavně mi neřikejte,že to mam rozbitý
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Psst přímo na NV 6600Gt, zapni si open Gl a:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=1
LandShading=0
LandDetails=0
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=0
TexLandLarge=0
VideoSetupId=3
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
doufám, že mě nebudou křižovat, že radim konkurenc
Btw: jak si přišel, že nejdou zrcátka? Hele já sem sice míň chytrej, ale zrcátka mi pod open Gl jdou od původního ila
Jo eště sem si vzpoměl záleží na množství ramky když bys měl míň tak si vypni stíny to by mělo taky pomoc.