BoS uz si kupilo tych par nadsencov, co lietali RoF a spomalil sa im prisun penazi. To ci je projekt uspesny, alebo nie zistis lahko Hečo. Ked idu ceny dlhodobo dole, tak nie je zaujem a tvorca potrebuje zdroje, lebo projekt skape, ak ceny dlhodobo drzia standard, tak projekt slape, ako ma. CloD kupis dnes za babku a tento projekt zije len vdaka Team Fusion teamu, inac je to mrtve. DCS prinasa stale nove lietadla, ale zial engine je na howno a tak ked pockas, tak sa pravidelne dockas 70% zliav, ked nakupis stvrtroka stare novinky za zlomok ceny, BoS zacal vo velkom style, chytil tych, co sa este nepoucili, ze macka sa v ziadnom pripade nekupuje vo vreci a v dobrej viere podporili 777 a 1C, no myslim, ze prve zlavy na svetovych trhoch pridu v roku 2015 velmi rychlo, ak nepridu s niecim naozaj vynimocnym, naproti tomu arcadovy WT drzi ceny a marketingovu politiku uz zopar rokov aj ked je to nedokonceny projekt. Online je cez vikendy +/- 80.000 ludi, aj ked prevazna vacsina hra arkadu a na simulator zatial aj tvorcovia dost seru. Simulator zacne byt pre tvorcov zase zaujimavy, ked projekty ako DCS a BoS dopadnu rovnako ako CloD.
A este k BOS trosku. Ano, grafika je uzasna, ale bojovy simulator nie je len o grafike. Bojovy simulator je v prvom rade o pocite, ze si na bojisku a ze mas sancu ovplyvnit boj. WT ma velmi slusnu atmosferu, najma na mapach ako Ruhr a Gaijin svojim balansovanim BR dosiahol sice odpor hardcore hracov k un-realistic stretnutiam, no poviem ti, ze som ochotny trpiet boj na Fw-190A-4 proti King Kobram a Thunderboltom, ako by sa stalo to, ze nebude mat kto lietat za spojencov, popripade pri planesete 1944-45 za Luftwaffe, ako to casto bolo aj v starom Sturmovi.
Netreba zabudat, ze hru zivia hraci a kazdy hrac chce vyhravat. Tych 2000-3000 nadsencov z celeho sveta, co oblubuju hard core sim, neuzivia komercny projekt v takej koncepcii, ako ponukaju dnesny tvorcovia. Zial.
