No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pon črc 07, 2025 12:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2014 7:19 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
313_Otto píše:
313_Paegas píše:
:lol: Hečo neagituj. Grafika není lepší jak ve War Thunderu a letový model je srovnatelný, rozhodně ne 100x lepší.
Jinak nevidím důvod utráce takovou sumu za páru letadel a jednu mapu a nechat se šikanovat v ruských plečkách fridrichem a fokáčem.

hele a tys bosko lítal, že o tom tak zasvěceně píšeš?

Nie lebo do WT dal uz tolko penazi ze ta hra moze by ake kolvek" hovienko", no bude uz na vzdy svete...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2014 8:25 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
To co mi troska vadilo je prec, bod 19 ...http://forum.il2sturmovik.com/topic/128 ... ntry214265

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2014 9:50 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
co sa tyka dynamiky, tak aj ta je v BOS. borci z letky Loose Deuce prevadzkovali server, kde slo obsadzovat uzemie. neviem v akom stave je ten server v tychto dnoch.

tu vobec nejde o to, ktora hra je lepsia, alebo horsia. jednoducho je fajn, ze mame na vyber a kazdy si najde to co jemu pasuje. kua sak len ja (co teda prd nalietam) mam nainstalenych 6 letadielkovych hier. a oni sa nejak nevylucuju, ziju si spokojne na jednom PC ;)

_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 30, 2014 1:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
313_OTU_Oblak píše:
Nj....východní fronta doplácí na to, že dost lidí bere FW a Bf109 a chce si hrát na Hartmanna(či Grafa). Kdyby to byl Leningrad, byly by i finové a daleko delší časový úsek..a více Lend-lease strojů.

Za mne mají plus, že vůbec jsou.

Ono to chce hlavně změnu přístupu, aby to nebyl jen TEAM DEATH MATCH, ale i trochu něco navíc, aby to nebyla jen NUDA.
Nějaké "eventy" či speciálky, také permanentní bojiště s dynamickou frontou, inteligentní AI atp.

ale to by se muselo chtít



Inteligentní AI? K čemu AI on-line? V CLODu na ATAGu měli na serveru nahozený AIčka on line, no ztroskotalo to tím, že si jedna strana stěžovala, že ti druzí se soustředí na sestřelování velkých svazů AI aby ubránili svoje cíle a oni nemají proti komu bojovat. Tak ten server odsunuli na vedlejší kolej a nahodili klasický Player vs. Player...
Trochu mě to mrzí, protože zrovna to bylo to co mě bavilo. Nikdy jsem nevěděl koho potkám. A čas od času jsem měl štěstí a mohl jsem spadnou na formaci 6 Bf 110 ze slunce.

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 30, 2014 11:12 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
Ono je to o tom, co se komu líbí. mne by se líbilo online bojiště s dynamickou frontou, kde by byla AI fronta, AI letadla všech kategorií a ty by jsi se mohl zapojit.

Ale o tom to je, ať si jedna strana brečí. V BOBu by briti měli primárně sestřelovat bombery, ne se nechávat sezobávat experten v 10000 metrech v Bf109. Na to jim sral bílý tesák.

Ono zobat nepozorné v lepších strojích chce každý. Já ne. Mne by se líbilo právě to dynamické bojiště, kdy by jsi si mohl vybrat z několika úkolů a primárně by "dění" nesly AI se zapojením hráčů.

Radši bych útočil ve 12 hurricanech na svaz 50 heinkelů než ve 3 hurrich honil jednoho.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 16, 2015 5:47 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2015 7:11 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
A je to tu ;) Chystáme sa pridať 2 nové verzie mapy Stalingrad - letné a jesenné mapy...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát úno 20, 2015 3:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
Next week we’re going to have a scheduled update V.1.009.
Dobre sa to cita :wanadrink:
1. Oxygen system added. In case when it’s damaged or when runs out of oxygen, the pilot will suffer more severe overloads on high altitudes;
2. Fixed rudder wobbling when control rods are broken;
3. The stick doesn’t wobble when shooting any more in a plane parked with its engine off and at calm weather;
4. The bounce of the stabilizer that used to bother pilots tuning it for Bf 109 was fixed;
5. Default yaw trimming for Yak-1 was fixed; the plane is now trimmed for combat flight speed;
6. The approach to default roll and yaw trimming changed: it is now working as trimming with rods that should return to combat speed position when released to neutral position;
7. Fixed tabs on Bf 109 and Fw 190 were tuned so that the default stabilizer position is now more convenient;
8. Yak-1 and IL-2 flaps are now influenced by the incoming airflow as the speed increases (at about 250km/h)
9. Landing flaps can now stuck or break off at speeds that exceed the normal speed which these elements are supposed to withstand;
10. Plane is now shaking and can get it’s landing gears broken away when flying at high speed with the gears down;
11. Open bomb hatch should now affect the air drag;
12. Flap control lever on Yak-1 was fixed: it should not be shaking at high engine revs and should not return to neutral position when the flaps are down;
13. Fixed the issue with engine not starting at all after a failed attempt to start;
Исправлена проблема, когда было невозможно запустить двигатель после неудачной попытки запуска
14. HE and fragmentation ammo influence on armoured elements fixed: they are now properly protected from low caliber hits;
15. Armour penetration ammo has also been more precisely tuned;
16. Ground crews are now running away correctly from exploding vehicle;
17. An issue with ground vehicles placed near each other not exploding in Multilayer was fixed;
18. Airframe durability has been tuned and increased in most of the cases adding more resistance to direct hits;
19. Fixed abrupt blackouts that pilots of Bf 109 experienced when using flaps while the slats are out;
20. Fixed abrupt blackouts when putting up the gears right after takeoff;
21. A rolling gear wheel aerodynamics fixed. This should decrease the chance of nose over and as a result make landing a bit easier;
22. All radial engines in the game got their durability incresed;
23. An opportunity to extinguish fire in the fuel tanks on flight. To do that increase speed and sideslip;
24. Gun spread was recalculated. German fixed weaponry got horizontal spread decreased by 50%;
25. MG/FF cannons on Fw 190 A-3 and He 11 H-6 got their horizontal spread decreased according to the reference;
26. Horizontal spread of turret guns in case of overheat has been increased;
27. Several Campaign and Dserver crashes have been fixed;
28. AI bombers should now correctly drop the bombs after the Do Like Me command;
29. AI will not bail out instantly but with a random delay;
30. Significantly improved the situation with hit sounds in Multiplayer;
31. AI stay in formation when an enemy fighter is spotted;
32. Invisible tracers fixed in Multiplayer;
33. AI dive bombers Ju 87 and Pe-2 will do vertical dive bombing only if the need to spend not more than 2 minutes to gain the necessary altitude; next dives the do will be flat ones;
34. AI should now return to the home base if damaged or leaking fuel;
35. AI that go to home base because of low ammo or minor damage should now be going on max speed;
36. AI that was damaged, or has low fuel or zero ammo will now perform evasive maneuvers on its way to the home base;
37. Light BT-7M tank added;
38. La-5 canopy framing was slightly corrected;
39. In Campaign and Quick mission, a transport convoy will move off the road and spread if attacked from the air;
40. Full player list on the server added;
41. It is now possible to vote to kickban a player (for 24 hours by default);
42. AI controlled Ju 87 are now using flaps correctly on takeoff;
43. Excessive wobbling on roll axis that appeared during dive maneuvers on Ju 87 was removed;
44. AI planes will start engines again if they fail to do that at first attempt;
45. It is now possible to mark players on the server; marked players have purple icons;
46. Ground target markers are now shown on all the objects, not their group leaders only;
47. Distance is now shown on markers of ground targets (3km and less for group leaders and 1km for each object);
48. Full mission editor added <game_folder>\bin\editor\STEditor.exe;
49. Dedicated server added <game_folder>\bin\game\DServer.exe;
50. Remote control console for the dedicated server added <game_folder>\bin\console\;
51. It is now possible to set a pool of missions to put the to rotation on a ranked server. To add a mission to the pool you need to contact us;
52. Interactive Flash scenes and pictures can now be added to custom mission design.
53. HUD is now turning red when the plane is near stall, or suffering from flatter;
54. Ranked server are now marked with red badges in the server list;
55. AAA should now cover transport convoys in Quick Mission;
56. Snowy ground textures improved;
57. When the bomb hatch is open the wind noise can be heard.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2015 3:28 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
50 % zľava!!!

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2015 11:08 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 13, 2006 1:14 pm
Příspěvky: 858
Tak tento manual sa hodi nielen do BOSa . Neuveritelne ako to 71st_AH_Chuck spracoval
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20586543/Chuck%20Il-2%20Battle%20of%20Stalingrad%20Guide.pdf

_________________
No. 313 (Czechoslovak) Fighter Squadron RAF
RY-X / Yellow Three
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv dub 02, 2015 2:26 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
:shock: :shock: :shock: :zupaa:
313_Hidde píše:
Tak tento manual sa hodi nielen do BOSa . Neuveritelne ako to 71st_AH_Chuck spracoval
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20586543/Chuck%20Il-2%20Battle%20of%20Stalingrad%20Guide.pdf

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2015 11:35 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 18, 2005 12:11 pm
Příspěvky: 1578
Bydliště: NDCA
Lioni uz skodia aj v BOSe ;)


_________________
Be quick or be dead!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2015 6:18 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
Oni tam už škodí delší čas :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2015 9:16 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
No pome, staci povedat ze kedy si ideme do nich zastrielat :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 10:17 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 13, 2006 9:00 pm
Příspěvky: 1304
ukazka :wink:


_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz