No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pát bře 14, 2025 4:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 28, 2006 6:52 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 12:13 pm
Příspěvky: 1599
To jsou přibližovací - zoomovací, aby to do nás lépe napumpoval Obrázek :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob dub 29, 2006 10:12 pm 
Offline

Registrován: čtv pro 22, 2005 1:46 pm
Příspěvky: 6
313_OTU_Flyboy píše:
313_Ffajtl píše:
Pánové, zde si prohlédněte a přečtěte tyto stránky do podrobna ať víte, jak byly spitfiry výkonné, stoupavé a rychlé oproti Bf109. Je až k nevíře, co OLEG udělal se spitfiry ve hře:(

Spitfire testy



Hmmmm
Mě dostává těch 375 MPH ve 20000 stopách. Zkuste si ve šturmovy vystoupat do stejné výšky s Mk Vb a pokuste se dostat se na tuto rychlost :lol: Pokud do toho nevletíte z divu tak ji nenaberete ani za 1000 km :lol:


tu rychlost beres podle rucicky na rychlomeru co :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 30, 2006 7:09 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 6:41 am
Příspěvky: 1846
No, rozthodne si nedavam do Befka o 2 valce a 400 koni navic jako vy 8)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 1:30 pm 
1stCL/SaBot píše:
313_OTU_Flyboy píše:
313_Ffajtl píše:
Pánové, zde si prohlédněte a přečtěte tyto stránky do podrobna ať víte, jak byly spitfiry výkonné, stoupavé a rychlé oproti Bf109. Je až k nevíře, co OLEG udělal se spitfiry ve hře:(

Spitfire testy



Hmmmm
Mě dostává těch 375 MPH ve 20000 stopách. Zkuste si ve šturmovy vystoupat do stejné výšky s Mk Vb a pokuste se dostat se na tuto rychlost :lol: Pokud do toho nevletíte z divu tak ji nenaberete ani za 1000 km :lol:


tu rychlost beres podle rucicky na rychlomeru co :wink:


Hmmm až na to, že A. S. I. (předpokládám Air Speed Indicated, čili podle ručičky) má být ve 20 000 stopách maximální 279 M. P. H. = 365 M. P. H. T. A. S (true air speed) (standartní Spitfire Mk Vb) ale ve Šturmovi je jen max. 260 M. P. H. (A. S. I.) Měřeno pro Spitfire Mk Vb.
A ani na 10 000 stopach se mi nepodarilo dostat se na vic nez 270 M. P. H. = 331 T. A. S. přičemž by měl mít 295 M. P. H. (A. S. I.) Obojí bráno i s vybavenim Snowguard.

Ale nechci se hadat o rychosti. Doufam ze Oleg kdyz uz jaks taks vyladil FM Luftwaffe udela totez i pro RAF ci VVS. :wink:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 1:32 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
Anonymous píše:
1stCL/SaBot píše:
313_OTU_Flyboy píše:
313_Ffajtl píše:
Pánové, zde si prohlédněte a přečtěte tyto stránky do podrobna ať víte, jak byly spitfiry výkonné, stoupavé a rychlé oproti Bf109. Je až k nevíře, co OLEG udělal se spitfiry ve hře:(

Spitfire testy



Hmmmm
Mě dostává těch 375 MPH ve 20000 stopách. Zkuste si ve šturmovy vystoupat do stejné výšky s Mk Vb a pokuste se dostat se na tuto rychlost :lol: Pokud do toho nevletíte z divu tak ji nenaberete ani za 1000 km :lol:


tu rychlost beres podle rucicky na rychlomeru co :wink:


Hmmm až na to, že A. S. I. (předpokládám Air Speed Indicated, čili podle ručičky) má být ve 20 000 stopách maximální 279 M. P. H. = 365 M. P. H. T. A. S (true air speed) (standartní Spitfire Mk Vb) ale ve Šturmovi je jen max. 260 M. P. H. (A. S. I.) Měřeno pro Spitfire Mk Vb.
A ani na 10 000 stopach se mi nepodarilo dostat se na vic nez 270 M. P. H. = 331 T. A. S. přičemž by měl mít 295 M. P. H. (A. S. I.) Obojí bráno i s vybavenim Snowguard.

Ale nechci se hadat o rychosti. Doufam ze Oleg kdyz uz jaks taks vyladil FM Luftwaffe udela totez i pro RAF ci VVS. :wink:



Tetnto posledni přízpěvek byl ode mně

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 3:41 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
kdepak....nic nebude žádný opravný patch. oleg sám přiznal že má rád FW190 :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 4:04 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
313_OTU_Oblak píše:
kdepak....nic nebude žádný opravný patch. oleg sám přiznal že má rád FW190 :)


oblaku, myslim ze brečíš na špatnym hrobě :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 07, 2006 11:28 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
No to ovsem objasnuje uplne vsechno.

Zrovna vcera na Winds of War jsem se potkal s jednim pilotem on II/1NJG, mel slusne skore, ja sedel ve Spitovi MkIXc a on v 109G2. No nastal mezi nami souboj ktery skoncil tesne nad zemi. No nad zemi jsem zacal se Spitem tocil jako o zivot po smeru hodinovych rucicek, cili v prave zatacce jak mi jiz nekdo doporucoval.
No opet se mi potvrdilo, co jsem tu uz nekolikrat zminoval.
Tocim jak o zivot abych tu 109ku dostal pred sebe a co se nedeje. 109ka vcelku pohodlne sedi porad za mnou, sice nebyl schopen predsadit, ale sedel tam uplne bezproblemu za mnou. Tocil jsem na hranici padove rychlosti, coz vedlo k tomu ze jsem dvakrat malem skoncil ve vyvrtce(Spit se mi pretocil na zada) a co nevidim, 109ka furt za mnou. KDyby chlapcovi nedochazelo palivo a nemusel se odpoutat a pokusit se mi zdrhnout, tak nevim jak by to dopadlo. Nakonec jsem ho diky tomu rozstrilel na sracky.
JE toto normalni aby se 109ka udrzela za Spitem????????? :roll:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 07, 2006 11:41 am 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
maš už ten track ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 07, 2006 11:45 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 02, 2006 10:16 am
Příspěvky: 338
Na pádovce by měla být 109 dobrá. Měla automatické sloty zabraňující odtrhávání proudnic od křídla zrovna v místě křidélek, navíc spitfire a jeho eliptické křídlo je na pádovce zrádný....ale udržet by se tě neměla, tedy pokud jste točili na stejných poloměrech.

_________________
"Fortune favours the brave."
=313th Czechoslovak squadron= FB
=Bohemici Aviatores= WB
=1st Czech Lions= TW
RY-H

ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 07, 2006 4:13 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
flyboy.....pod 350 nezpomaluj.....to tě v jaku 3 vytočí i K4...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 09, 2006 8:41 am 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2005 3:56 pm
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
Hugo Baskerville píše:
Na pádovce by měla být 109 dobrá. Měla automatické sloty zabraňující odtrhávání proudnic od křídla zrovna v místě křidélek, navíc spitfire a jeho eliptické křídlo je na pádovce zrádný....ale udržet by se tě neměla, tedy pokud jste točili na stejných poloměrech.


Jo, měla proklínané automatické sloty, které se otevíraly vlivem rozdílných obtokových rychlostí na vnitřním a vnějším křídle naprosto chaoticky a nestejnoměrně a činily letadlo nestabilním... :D
A proto ty utažené zatáčky ve Sturmovi vytáčí jako kružítko... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 09, 2006 9:49 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 02, 2006 10:16 am
Příspěvky: 338
No, ony sice měly své mouchy, ale sloty byly pro letadlo přínosem.

_________________
"Fortune favours the brave."
=313th Czechoslovak squadron= FB
=Bohemici Aviatores= WB
=1st Czech Lions= TW
RY-H

ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 09, 2006 10:23 am 
Offline

Registrován: stř zář 07, 2005 3:27 pm
Příspěvky: 375
WT_Pedropan píše:
Hugo Baskerville píše:
Na pádovce by měla být 109 dobrá. Měla automatické sloty zabraňující odtrhávání proudnic od křídla zrovna v místě křidélek, navíc spitfire a jeho eliptické křídlo je na pádovce zrádný....ale udržet by se tě neměla, tedy pokud jste točili na stejných poloměrech.


Jo, měla proklínané automatické sloty, které se otevíraly vlivem rozdílných obtokových rychlostí na vnitřním a vnějším křídle naprosto chaoticky a nestejnoměrně a činily letadlo nestabilním... :D
A proto ty utažené zatáčky ve Sturmovi vytáčí jako kružítko... :roll:

To je pilotem...ja osobne padam do spinu :oops:

_________________
Tak bacha - tenhle pes kouše !!!
Když jí ...
Obrázek
Gladiatori


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 09, 2006 12:31 pm 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2005 3:56 pm
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
313_Hugo píše:
No, ony sice měly své mouchy, ale sloty byly pro letadlo přínosem.


V daném případě se ovšem teorie rozešla s praxí. Všichni na to nadávali, protože sloty se otevíraly naprosto nevypočitatelně. Zatím jsem nikde nečetl, že by si je piloti Befek pochvalovali. Proto se vyhýbali obratům na kritických rychlostech. Což se ovšem i ILovi neděje... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz