No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je pon črc 07, 2025 5:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 1:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
http://www.spitfireperformance.com/spit14v109.html

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 12:51 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 26, 2005 6:41 am
Příspěvky: 1846
http://www.spitfireperformance.com/spit9v109g.html me staci tenhle odkaz..... at jdou do prdele se 109-kama blbci! :evil:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 2:28 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 10, 2005 3:26 pm
Příspěvky: 835
Zajímavé :wink:

_________________
Něco mi říká že tuhle válku vyhrajem
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 5:34 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
no jo ale k cemu je to platny kdyz tam jsou modelovany jine G6, G2 nez byly v techto testech co mame :lol:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 8:01 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
1,3 ATA versus spit na boostu ? ale notak


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 10:23 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
pbarry - kolik by měl mít ATA....1.42????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 10:36 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
313_OTU_Oblak píše:
pbarry - kolik by měl mít ATA....1.42????


třeba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 11:53 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/pbarry píše:
třeba


No nevim, nevim
:lol:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Naposledy upravil 313_FlyBoy dne pát čer 30, 2006 12:44 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 12:40 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385

Z fora:
Obsah fóra VIRTUAL FIGHTERS -> Série Il2 Sturmovik/Forgotten Battles/Pacific fighters online
Zaslal: pátek, 24. únor , 2006 21:42




Fučida píše:
312_Lazy píše:
"nase" G2 je uberdogfighter, ktery ma stoupavost lepsi nez Jak-3 a La-7.


Kolik by vlastně měly stoupat ty Jaky-3 a La-7? Podle níže uvedené tabulky dá G-1 (což bude obdobný jako u G-2) u země 21m/s na bojovej výkon - 1.3ATA. Takže je tam ještě pěkná rezerva při maximálním výkonu. Prostě raketa. Možná by to chtělo spíš G-6 vylepšit, než G-2 degradovat ;)

Obrázek


Fuci zde spravne uvadi ...je tam ještě pěkná rezerva při maximálním výkonu... a s timto souhlasim, ale pokud to ma byt Bf 109G2 (rok 1942) mela by mit max 1.3 ATA, nebot rozdil mezi G1 a G2, co sem nasel na netu, byl pry akorat v pretlakove kabine. Jedna verze mela a jedna ne.

Navic na tech testech co sem nasel a jak si poznamenal (ale no tak), je jedna poznamka PBarry a sice:
The DB 605 A engine equipped the G-1 through G-6 during the mid war years of 1942-43. The engine limitations were 1.3 ata/2600 rpm in accordance with VT-Anweisung Nr.2206 through 1942 and most, if not all, of 1943.

Z toho je zrejme ze asi v roce 1942 Bf109 G2/G1 meli skutecne omezeni na 1.3 ATA (i pres to ze motor s prehledem snesl vic) a az pozdeji nekdy v roce 1943 doslo k povoleni zvyseni plniciho tlaku na 1.42 ATA. Protoze co sem nasel, tak v roce 1944 byl 1.42 ATA naprosto bezny u DB 605A.

Sice nejsem odbornik na techniku Luftwaffe a klidne se mohu splest ale myslim si, ze to co jsem tady postul je srozumitelne i laijkovi :wink:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 6:53 am 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
ano flyboy, tohle vím. Ale tam jedou na 1,3 i pozdější verze G5, G6 etc. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 8:47 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
no...jak již bylo řečeno, 1.42 byly nejlepší kusy z výrobní linky, ale 109 a zvláště G2 - G4 byly stoupavé rakety, bohužel....tak to letadlo bylo stavěné. Lichá čísla u verze G znamenaly výškový stroj s přetlakovou kabinou, a verze G-1 byla hojně využívaná jako průzkumný stroj........ad spekulace o tom že G-2 bylo nejlepší befko - z toho co jsem četl byla G-2 výborná, ale myslel jsem že G-5 byla ještě lepší. Možná právě protože měla přetlak kabinu (která byla občas problémová co jsem četl..)a právě kvůli pozdějšímu datu výroby mohla mít lepší motor. Ale v befech se zas tak moc nevyznám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 3:56 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/pbarry píše:
ano flyboy, tohle vím. Ale tam jedou na 1,3 i pozdější verze G5, G6 etc. 8)


tak to je super :) Tak proc je nedojedu ty G6tky? :lol: (asi sem mizernej pilot) :wink:

Pak je to v poradku, alespon neco :)

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 4:10 pm 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
ty nedojedes ve spitu 9 obycejnou G6 ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 30, 2006 7:38 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/pbarry píše:
ty nedojedes ve spitu 9 obycejnou G6 ?


Sem rikal ze jsem mizernej pilot :lol:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 03, 2006 6:26 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
Kluci, tak pry ta G2 skutecne lita ve Sturmovi na 1.42 ATA, ale je to pry limitovane na dobu 4 minut pak se zacne prehrivat (110% plynu).

Oleg pry nehodla ten vykon (110%) snizit (jinymi slovy nekoho od 312ky, ze "...jsou proste Nemecky era modelovany podle nejlepsich dat co Oleg sehnal...", a podle meho tedy byť jen jedna jedina G2 o ktere byl zaznam ze 1.42 ATA mela, treba i z vyzkumaku v Rechlinu (kde se snazili odstranit problemy motoru DB 605A, aby 1.42 ATA skutecne udrzel), pro Olega znamena dostatecny dukaz o existenci a plnem pouzivani 1.42 ATA u frontovych jednotek v roce 1942), bez ohledu na zakaz z VT-Anweisung Nr.2206 (z rijna roku 1942, platici az min do pulky roku 1943) vyslovene zakazujici "cernym kosum" od Luftwaffe ohulit DB 605A motor na plnici tlak 1.42 ATA.

Naskenovanou kopii VT-Anweisung Nr.2206 mam ulozenou na disku. Diky Letecz ze fora virtualfighters.cz ktery ji mel a hodil odkaz.

Cimz padem (v mych ocich a IMHO) mame proti sobe asi 4 minutovy cheat v rukou nepritele, a troufam si rici, ze v rukou zkusenych fligru od Luftwaffe velice nebezpecnou vyhodu, o ktere nas snad vsechny uz nejednou presvedcili. A 4 minuty je dost dlouha doba.

BTW mam pocit, ze podobny cheat na strane Spitfiru by byl okamzite odstranen :lol:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz