Kluci, tak pry ta G2 skutecne lita ve Sturmovi na 1.42 ATA, ale je to pry limitovane na dobu 4 minut pak se zacne prehrivat (110% plynu).
Oleg pry nehodla ten vykon (110%) snizit (jinymi slovy nekoho od 312ky, ze "...jsou proste Nemecky era modelovany podle nejlepsich dat co Oleg sehnal...", a podle meho tedy byť jen jedna jedina G2 o ktere byl zaznam ze 1.42 ATA mela, treba i z vyzkumaku v Rechlinu (kde se snazili odstranit problemy motoru DB 605A, aby 1.42 ATA skutecne udrzel), pro Olega znamena dostatecny dukaz o existenci a plnem pouzivani 1.42 ATA u frontovych jednotek v roce 1942), bez ohledu na zakaz z VT-Anweisung Nr.2206 (z rijna roku 1942, platici az min do pulky roku 1943) vyslovene zakazujici "cernym kosum" od Luftwaffe ohulit DB 605A motor na plnici tlak 1.42 ATA.
Naskenovanou kopii VT-Anweisung Nr.2206 mam ulozenou na disku. Diky Letecz ze fora virtualfighters.cz ktery ji mel a hodil odkaz.
Cimz padem (v mych ocich a IMHO) mame proti sobe asi 4 minutovy cheat v rukou nepritele, a troufam si rici, ze v rukou zkusenych fligru od Luftwaffe velice nebezpecnou vyhodu, o ktere nas snad vsechny uz nejednou presvedcili. A 4 minuty je dost dlouha doba.
BTW mam pocit, ze podobny cheat na strane Spitfiru by byl okamzite odstranen

mno myslim si ze zbytcne moc histerickej, DB605A byl staven na 1.42 ata(rozhodne nemel problem s jeho udrzenim) nicmene proto ze motor mel problem s nedostatecnym tlakem oleje a od toho se odvijejici moznost zadreni treba naslednym pozarem, byl v rijnu 42 nouznovy vykon zakazan (az do cervna 43) jinymi slovy Bf 109G-1/2 vyrobene pred timto datem mohly bez problemu 1.42 pouzivat a zpetne se nezakazovalo. K zadreni (ktere souviselo s prehrivanim pri onom nouzovem 110% vykonu) mohlo dojit za predpokladu ze pilot pretahl onen 3 minutovy limit jinymi slovy si to piloti museli hlidat. samozrejmne pokud si na to bacha nedali mohlo dojit a dochazelo ke ztratam